VESELÝ, L. Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Diplomová práce v plném rozsahu pokrývá zadání i splnění stanovených cílů. Členění práce je logické s vodným využitím grafických prvků, tabulek a schémat. Diplomová práce odpovídá požadované úrovni na magisterském studiu a je na základě navržených postupů uplatnitelná v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | A | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 41101