ŠTEIDLOVÁ, L. Podnikatelský záměr [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Hanušová, Helena

Velmi obsáhlý cíl práce byl splněn. Autorka práce dodržela postupy a metody doporučené odbornou literaturou a systematicky získávala informace potřebné k úspěšnému sestavení podnikatelského záměru ale i k jeho uskutečnění.Velmi zřetelně vnímá problémovost podnikatelského záměru, na jedné straně potřeba a nutnost čističku postavit, na druhé straně problém financování záměru a v neposlední řadě názory obyvatel obce. I z těchto důvodů připravila alternativní způsoby financování záměru. Práci doporučuji k obhajobě . Při obhajobě doporučuji zodpovědět následující otázky:_ 1. Odkud jste čerpala informace pro sestavení tabulky č. 15 2. Jakými způsoby doporučujete stavbu čističky propagovat mezi obyvateli obce Žižkovo Pole

Splnění stanovených cílů B Stanovené cíle byly splněny
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postup řešení i použité metody přesně stanovuje odborná literatura, která autorce sloužila jako návod k zpracování práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka velmi dobře vnímá problémovost podnikatelského záměru, na jedné straně potřeba a nutnost čističku postavit, na druhé straně problém financování a v neposlední řadě názory obyvatel obce.
Praktická využitelnost výsledků A Autorka sestavila podnikatelský plán na realizaci čističky odpadních vod pro obec Žižkovo pole. Provedla podrobnou sociálně ekonomickou analýzu obce Žižkovo Pole ve struktuře požadované pro zpracování územních rozvojových koncepcí.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Uspořádání práce je logické a správné. Úroveň formálních náležitostí je snížena tím, že není shoda mezi názvem uvedeném v zadáním práce (cíl práce, metody a postupy zpracován) a autorkou uvedeném Cíl a metodika práce. Rovněž stanovené cíle ze zadání práce nejsou přesně uvedeny v kapitole Cíl ..., autorka jej parafrázuje, smysl však zůstává zachován.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Používané informační zdroje autorka rozdělila na tištěné zdroje, internetové zdroje, ze kterých čerpala speciální informace (například technické ) a právní předpisy.

Pole, Stanislav Klusáček, místostarosta obce Žižkovo

Autorka práce postupovala v souladu se stanoveným cílem sestavit podnikatelský záměr výstavby ČOV v obci Žižkovo Pole. Velmi dobře a důkladně popsala, na základě zjištěných faktů, možnosti jeho realizace. Popis prostředí obsahuje podrobné údaje a byla provedena jejich analýza. Je zřejmá detailní znalost místa realizace a zároveň velmi dobře uplatnila znalost dané problematiky ze svého studia. Velmi kvalifikovaně jsou zpracovány též tabulkové přehledy příjmů obce, investiční a provozní náklady a možnosti financování celé stavby. Vhodně je volen návrh druhu ČOV, její potřebná kapacita a jednotlivé fáze čištění. Popis stavby též obsahuje tabulkové vyhodnocení nákladovosti. Návrh podnikatelského záměru je dobře naplněn. Je zmíněna též nutná informovanost obyvatel obce s postupem stavby a předpokládanou cenou za čištění tak, aby byl eliminován případný nesouhlas obyvatel. Práce je na velmi dobré úrovni a za podstatné považuji její využitelnost při realizaci podnikatelského záměru.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B