DVOŘÁČEK, M. Návrh a realizace moderní webové prezentace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2018.

Sláčik, Ján

Student v rámci bakalářské práce navrhl a realizoval moderní webovou prezentaci výzkumné skupiny na bázi frameworku Nette. Byla vytvořena kompletní webová stránka s požadovanými prvky pro dynamickou synchronizaci dat z externích serverů (RVVI, VUT portál). Na základě provedené analýzy obdobných webových prezentací vytvořil vstupní podmínky pro vlastní realizaci. Student aktivně navštěvoval konzultace a přinášel vlastní nápady. Při výskytu problému pružně reagoval a řešení do aplikace iniciativně zapracoval. Nad rámec zadání byl vytvořen také název a grafické logo pro výzkumnou skupinu (kapitola 3). V rámci analýzy webových prezentaci bych jen uvítal širší popis zahraničních skupin. Z formálního hlediska se práce na vysoké úrovní z drobnými gramatickými nedostatky. V práci bych uvítal také podrobnější prezentaci vytvořeného webu – klíčové výřezy bloků webu, při popisu realizace (kapitola 6). Jednotlivé části práce jsou popsány srozumitelně. Zadání považuji za splněno s hodnocením 90 bodů - A.

90

Fujdiak, Radek

Student bakalářské práce měl za úkol návrh a realizaci moderní webové prezentace pro výzkumnou skupinu. Z pohledu zadání student splnil, nicméně je nutno vytknout, že nebyla poskytnuta funkční webová verze. Po odborné stránce je práce zpracována kvalitně, výtku mám k provedeným analýzám, kdy mohlo být osloveno větší množství respondentů v dotazníkovém průzkumu, stejně tak měla být udělána rozsáhlejší analýza prezentace zahraničních obdobných týmů. Intepretace výsledků je až na finální chybějící webovou prezentaci v pořádku. Po formální stránce je práce zpracována kvalitně, vyskytují se pouze drobné chyby jako např. porušení bloku textu, menší počet citačních kvalitních zdrojů, apod. I přes výše uvedené nedostatky je práce na dobré úrovni a z tohoto důvodu hodnotím 90 body – A.

90

eVSKP id 110234