ŠENKYŘÍK, M. Návrh lokálních bezdrátových sítí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2018.

Koton, Jaroslav

Práce řeší problematiku praktického návrhu bezdrátových sítí WLAN. Student pravidelně přicházel s postupně dosahovanými výsledky a vlastními návrhy dalších kroků. První část práce obsahuje teoretický rozbor problematiky, aby pak bylo možné lépe pochopit druhou část práce věnující se již praktickému návrhu WLAN sítí. Přestože popis kapitoly 2 je přehledný, její závěr týkající se teoretickému rozboru návrhu Wi-Fi sítě je jen velmi omezený. Je zde uvedena potřeba agregace, kdy je zmíněn i vlastní příklad z praxe. V závěru kapitoly konstatované „..správné a pečlivé nastavení mnoha parametrů sítě…“, např. na v práci zmíněném příkladu, již však není součástí.

80

Kubánková, Anna

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem bezdrátových lokálních sítí. V práci byly navrženy, realizovány a testovány dvě topologie bezdrátových sítí. Oceňuji práci s reálným zařízením v reálných podmínkách. Zadání práce bylo z větší části splněno. K práci mam také několik připomínek. Standardy a technologie bezdrátových sítí byly v práci popsány velice stručně, přičemž práce se má zabývat hlavně bezdrátovými sítěmi. Není v práci popis, jak by se měly už fungující sítě provozovat a spravovat. Topologie použitá v kapitole 4 není dobře popsána. Z popisu není jasné, kde je paterní síť, kde je síť přívodu, kde je domácí síť, na kterých zařízeních a jakým způsobem byl použít NAT. Některé věty jsou nejasně formulované, občas se objevují neprofesionální výrazy, např. zbytek leží ladem, některá tvrzení nejsou úplně správná, např. síť s maskou /24 odpovídá 256 hostům. V textu v odkazech na kapitoly chybí čísla kapitol. Také se vyskytují překlepy.

73

eVSKP id 110272