FILIPOVÁ, N. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Schüller, David

Cíl práce byl naplněn uspokojivě. Bylo by přínosné hlouběji rozpracovat návrhovou část například detailněji popsat časový harmonogram. Byly použity základní metody pro provedení analýz. Na úrovni bakalářské práce by autorka měla dodržet logickou posloupnost analýz. SWOT analýza je nástrojem pro shrnutí analýz vnějšího a vnitřního okolí podniku a nemůže tedy být umístěna na začátku analytické části. Autorka uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření by bylo vhodné detailněji rozpracovat z pohledu finančního rámce například u kalkulace webových stránek. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na uspokojivé úrovni. Autorka v některých případech nepoužívá odborné zdroje. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů vnímáte jako klíčový?

Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací D

Vašková, Anna

Cílem bakalářské práce bylo na základě analýzy stavu vnějšího a vnitřního okolí autorkou vybrané společnosti a vlastního průzkumu autorky navrhnout vhodnou marketingovou komunikaci. Autorka bakalářskou práci rozčlenila do tří základních částí. V první teoretické části rozebrala základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, přičemž zvolila cestu: pojem - význam, s odkazy na literaturu. Ve druhé části práce zanalyzovala současný stav vybrané společnosti za použití SWOT analýzy, PESTLE analýzy, použila rovněž Porterovu analýzu aktivity trhu, analýzu marketingového mixu, ad. Pozitivně lze hodnotit provedené dotazníkové šetření zaměřené na stávající klienty společnosti. V poslední části autorka navrhla vlastní řešení pro rozvoj marketingové komunikace zvolené společnosti. Zadání bakalářské práce bylo dle mého názoru autorkou splněno. Bakalářská práce je logicky rozčleněna, je přehledná, avšak relativně rozsáhlá. Analytická část obsahuje veškeré základní metody, které pro téma práce připadaly v úvahu. Z formálního hlediska je text členěn přehledně. Práce obsahuje střední množství překlepů a gramatických chyb. Citovaná literatura je pro zadání bakalářské práce dostačující. V práci mi však poněkud chybí zaměření na firemní identitu - zejména logo, popř. slogan zvolené společnosti. Bakalářskou práci a její zpracování celkově hodnotím "dobře" a práci doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C