PILKOVÁ, K. Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Chlebovský, Vít

Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající bakalářské práci. V předložené práci oceňuji systematicky zpracované analýzy doplněné o provedený a zpracovaný výzkum zaměřený na spokojenost zákazníků. Analýzy jsou přehledně shrnuty a jsou vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz a jsou zpracovány včetně časového harmonogramu a základního ekonomického zhodnocení. Otázka k obhajobě: Jedním z Vašich doporučení je implementace platební brány pro platbu kartou na webu spolku. Zároveň jste zpracovala porovnání dvou konkrétních nabídek, nedáváte ale jednoznačné doporučení, kterou nabídku využít. Kterou z nich byste spolku doporučila a proč?

Splnění stanovených cílů C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy na základě provedeného dotazníkového šetření zjišťující spokojenost zákazníků. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v podnikatelském subjektu, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a podmínky realizace. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí klubu autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce, včetně dotazníkové šetření. V teoretické části by bylo vhodnější stejné řazení kapitol jako v analytické části. Některé informace uvedené v PEST analýze nebylo nutná dávat, nemají přímý vztah k návrhům. V analytické práci chybí detailnější rozbor komunikačního mixu jak je uvedeno v teorii na str. 30. U dotazníkové šetření není jasně uveden jeho cíl. Ve SWOT analýze některé položky z části Příležitosti nevycházejí z externího prostředí, také chybí celkové shrnutí SWOT analýzy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně vymezení nákladů a časového harmonogramu realizace návrhů. V práci by bylo dobré ještě nastínit možná rizika realizace návrhů a očekávané přínosy.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá odpovídající terminologii a jazykovou úroveň.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

eVSKP id 110316