ONDŘÍŠEK, L. Podnikatelský záměr na otevření prodejny s elektroinstalačním materiálem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Bočková, Nina

Předložená bakalářská práce odpovídá požadavkům směrnice č. 72/2017. Je zpracována standardním způsobem. Autor prokázal schopnost použít získané vědomosti z bakalářksého studia v praxi. Předložený podnikatelský plán se jeví jako reálný, autor předpokládá, že se sám bude podílet na provozu prodejny. Předloženou bakalářskou práci hodnotím stupněm C - dobře a doporučuji ji k obhajobě. Pokládám následující otázku: Jednal jste s Českou spořitelnou o poskytnutí bankovního úvěru uváděného na str. 53? Bude pro banku zajištění vašim vlastním majetkem dostatečné?

Splnění stanovených cílů B Autor naplnil zvolený cíl bakalářské práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Vybrané postupy řešení a použité metody jsou standardní, nikoliv inovativní.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor je velmi stručný ve svých komentářích ke zjištěným výsledkům. Zpracoval dotazníkové šetření,, které by mělo být vodítkem pro složení sortimentu i marketingový mix, kdy může cílit na konkrétní skupinu potenciálních zákazníků, ale komentáře k výsledkům dotazníkového šetření jsou krátké, někdy chybí úplně. Podobně při odhadech cash flow autor zpracoval obsáhlé výpočty, seřadil je do tabulek, ale komentáře chybí.
Praktická využitelnost výsledků B Reálnost podnikatelského plánu je vysoká, neboť autor disponuje nejen ekonomickým, ale i odborným vzděláním v elektro oboru a pokud skutečně získá bankovní úvěr, je možné provádět realizaci prodejny s elektroinstalačním materiálem v městě Brně.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce je uspořádana podle doporučení směrnice č.72/2017, použitá terminologie je v souladu se zvolenou problematikou.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor dodržel základní literární prameny, které výrazně rozšířil dalšími zdroji.

Šojatová, Ilona

Bakalářská práce se věnuje podnikatelskému záměru na otevření prodejny s elektroinstalačním materiálem, který by autor v budoucnu rád realizoval. Jedná se poměrně o zdařilou práci, která je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Po formální stránce předložená práce splňuje veškeré požadavky, má odpovídající rozsah i strukturu. Členění textu je srozumitelné, jednotlivé celky na sebe navazují. Poměr teoretické a praktické části je vyvážen. Praktická část se mimo výsledků dotazníkového šetření zabývá i vlastním návrhem řešení a analýzou současného stavu trhu. Pokud bude autor při realizaci svého plánu patřičně flexibilní , má šanci dosáhnout v práci vymezených cílů. S přihlédnutím k výše uvedeným skutečnostem doporučuji bakalářskou práci k obhajobě a navrhuji klasifikaci C - dobře.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B