MATOUŠKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Bakalantka vypracovala práci na velmi kvalitní úrovni, čímž naplnila stanovené cíle.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Při zpracování jednotlivých části došlo k drobným odchylkám, které nemají významný dopad na dosažené výsledky. Samotný postup řešení bakalářské práce odpovídá tématu práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka zpracovala jednotlivé oblasti analytické části na kvalitní úrovni a uvedené závěry korespondují s těmito podklady.
Praktická využitelnost výsledků B Pro analyzovaný podnik představuje zpracovaná bakalářská práce kvalitní podklad pro podporu vlastní úrovně komunikačního mixu a tržní pozice.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce obsahuje drobné nedostatky, které výrazně nesnižují celkovou kvalitu práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s odbornou literaturou je na přijatelné a standardní úrovni, která je pro tento typ prací požadována. Použité zdroje vystihují podstatu zpracovaného tématu.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Skálová, Martina

Cílem práce bylo analyzovat současný komunikační mix podniku NOVAline s. r. o. a navrhnout jeho zlepšení. Teoreticko-metodická část je logicky strukturována, obsahuje citace z literárních zdrojů, které autorka uvádí v přiloženém seznamu. Bakalářská práce je po stylistické, formální, grafické i věcné stránce na velmi dobré úrovni. Celkově je práce zpracována přehledně a srozumitelně. Drobnou nesrovnalost vidím v součtu vah u silných stránek na straně 52 v tabulce 5. V praktické části autorka analyzovala současnou situaci komunikačního mixu pomocí dostupných analýz. Pro větší názornost a pochopení autorka použila obrázky, tabulky a grafy, které jsou přehledné a vhodně doplňují text. Zvláště oceňuji kvalitně a podrobně zpracované marketingové analýzy (Metoda 7S, PEST , SWOT a Porterův model), ve kterých autorka práce prokázala analytické schopnosti, a na které navazují předložené návrhy nového komunikačního mixu. Autorka využila také dotazníkového šetření, pro získání pohledu zákazníků na komunikační mix podniku. Navržené metody ke zlepšení komunikačního mixu pro e-shop i kamennou prodejnu firmy NOVAline, s. r. o. jsou prakticky využitelné. Ze zpracované problematiky lze konstatovat, že autorka stanovené cíle splnila a práce splňuje požadavky na tento typ kvalifikačních prací.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110976