SIKORA, M. Technologie rovnání polotovarů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.

Peterková, Eva

Bakalářská práce Marka Sikory splňuje cíle vytyčené vedoucím práce. Po obsahové stránce vyhovuje, ale úroveň by se ještě zvýšila přidáním vícero obrázků a fotografií z praxe. Nicméně, i přes velmi malé množství dostupných literárních podkladů, student v rámci dané práce vytvořil názorný přehled užívaných metod, který lze využít i jako podklad pro studium dané problematiky. Student v průběhu řešení pracoval aktivně, svědomitě a samostatně, a proto práci hodnotím velice kladně.

Řiháček, Jan

Bakalářská práce, jež se zabývá rovnáním polotovarů, splňuje cíle zadání, je na dobré grafické úrovni s dobře strukturovaným obsahem. V úvodu se autor věnuje teoretickému rozboru rovnání materiálů, jež dále rozvíjí ve dvou vhodně zvolených hlavních kapitolách, jakožto rovnání ruční a strojní. Dojem práce kazí použité zdroje, ze kterých autor čerpal. Je jasné, že na toto téma je jen málo dostupné literatury. Na druhou stranu využívat v některých případech jako zdroj středoškolskou literaturu nebo servery Wikipedia či YouTube není příliš vhodné. Rovněž postrádám více příkladů použití popisovaných metod rovnání. Mezi další nedostatky, krom občasného použití zavádějících výrazů, patří např.: - nevyhovuje číslování zdrojů literatury, které by mělo být uváděno dle výskytu v textu, - obzvláště v úvodu práce jsou použity příliš velké obrázky, které navozují dojem, že se autor uměle snažil navýšit počet stránek, - v obr. 19 na str. 16 je část popisu "vzhůru nohama", - v tab. 5 na str. 29 jsou uvedeny nesmyslně přesné údaje o nastavení úhlu (v tisícínách stupně).

eVSKP id 108794