TRČKOVÁ, J. Podnikatelský záměr na založení obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Bartoš, Vojtěch

Při zpracování práce pracovala studentka iniciativně, projevovala zájem o řešenou problematiku a prokázala schopnost samostatného řešení zadaného problému. Práce má ryze aplikační charakter. Formální úprava práce je na dobré úrovni a je přehledně uspořádaná. Umožňuje snadnou orientaci v textu, který je doplněn tabulkami s dobrou vypovídací schopností.

Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Hanušová, Helena

V závěru práce autorka uvádí, že byl zpracován podnikatelský plán, jde patrně o autorčin omyl - podnikatelský plán zahrnuje mnohem více složek, a navíc cílem práce bylo zpracovat podnikatelský záměr. Práci doporučuji k obhajobě. Při obhajobě doporučujii zodpovědět následující otázky: 1. Vyvětlete rozdíl mezi podnikatelským záměrem a podnikatelským plánem 2. Uveďte jaká jsou hlavní rizika podnikatelského záměru tak, jak je představen ve vaší práci a jak by se dala snížit.

Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl splněn
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C V návrzích - kap. 3.3.2 a 3.3.3 není do odhadované výše zahrnuta celá řada nákladů, například náklady na likvidaci odpadu, nemá-li automobil chladicí zařízení musí z hygienických důvodů používat speciální boxy, dodržování hygienických předpisů a bezpečnostních předpisů, materiál na balení zboží, tašky na zboží ....) V na str.47 uvádí možnost propagace výrobků ochutnávkou hotových pokrmů - náklady však nikam zahrnuty nejsou (plastové talíře, příbiry, ubrousky, ...)
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C Autorka neuvádí odkud čerpala informace pro stanovení nákladů (str. 49 a dále). V teoretické ani praktické části není uvedena struktura podnikatelského záměru.

eVSKP id 111858