PŘIKRYLOVÁ, G. Daňové aspekty podnikání v online marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Brychta, Karel

Cílem této bakalářské práce bylo popsat, analyzovat a systematizovat pravidla pro zdaňování příjmů dosahovaných prostřednictvím online marketingu a navrhnout postup(y) pro řešení daňových otázek u vybraných situací. Shora vymezený cíl byl naplněn za užití adekvátních metod a postupů. Na místě je ocenit zpracování relativně originálního tématu a dále skutečnost, že studentka pojala dané téma komplexněji. Poznatky, závěry a doporučení uvedené v závěrečné práci jsou prakticky využitelné. Modelové příklady a jejich řešení může sloužit jako praktický návod pro řešení obdobných reálných situací. Za velmi cennou osobně považuji část týkající se problematiky DPH.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Svirák, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 112161