PŘIKRYLOVÁ, G. Daňové aspekty podnikání v online marketingu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Cílem této bakalářské práce bylo popsat, analyzovat a systematizovat pravidla pro zdaňování příjmů dosahovaných prostřednictvím online marketingu a navrhnout postup(y) pro řešení daňových otázek u vybraných situací. Shora vymezený cíl byl naplněn za užití adekvátních metod a postupů. Na místě je ocenit zpracování relativně originálního tématu a dále skutečnost, že studentka pojala dané téma komplexněji. Poznatky, závěry a doporučení uvedené v závěrečné práci jsou prakticky využitelné. Modelové příklady a jejich řešení může sloužit jako praktický návod pro řešení obdobných reálných situací. Za velmi cennou osobně považuji část týkající se problematiky DPH.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 112161