SVOBODA, J. Vytvoření výukových podkladů pro práci ve vývojovém prostředí STEP 7-Micro/WIN [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Marada, Tomáš

Cílem práce bylo seznámit se s programovatelnými automaty Simatic S7-200, vývojovým prostředím STEP7-Micro/WIN a vytvořit souhrnné podklady pro podporu výuky. Dále bylo cílem vytvořit několik vzorových úloh s různou úrovní obtížnosti, na kterých by si mohli studenti teorii prakticky ověřit. Tyto cíle byly úspěšně splněny a zadané téma lze tedy považovat za splněné v požadovaném rozsahu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Němec, Zdeněk

Hlavní řešení je v kap.4. pro seznámení se základy programovacích automatů mohly být voleny jednodušší příklady řešení sekvenčního logického řízení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání C
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita C
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 11744