ŘEHOŘ, J. Testování distanční ochrany [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Orságová, Jaroslava

Předložená bakalářská práce splnila zadání v uloženém rozsahu a s odpovídající odbornou úrovní. Výhrady mám jen k velmi strohému zpracování a vyhodnocení jednotlivých měření. Přístup studenta ke zpracování práce lze hodnotit kladně a také co se týče práce v laboratoři byl samostatný a zodpovědný. Scházela mi jen trochu větší míra iniciativy a shahy přinést do řešení této laboratorní úlohy něco nového. Formální zpracování práce nemá moc dobrou úroveň. Je to dáno především nejednotností v používání zavedených symbolů veličin - autor používá různých stylů písma pro stejné veličiny a většinou neuvádí jednotky veličin. Dalším nedostatkem jsou chybějící odkazy na obrázky a především značné množství chyb a to jak pravopisných, tak stylistických i typografických.

Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 18/20
Splnění zadání B 42/50
Formální zpracování práce E 10/20
Využití literatury A 10/10
80

Topolánek, David

Práce obecně charakterizuje význam distančních ochran, jejich princip činnosti, možnosti nastavení vypínacích charakteristik a popisuje jednotlivé členy těchto ochran. V další části se autor zaměřuje na konkrétní typ distanční ochrany Siprotec 7SA511, pro kterou navrhl a prakticky ověřil metodiku pro testování vypínacích charakteristik za pomoci sekundárního testeru TZO3. Formální a grafické zpracování práce je na velmi dobré úrovni a splňuje požadavky kladené na technický text. Práce obsahuje malé množství překlepů a gramatických chyb. V práci postrádám úplné prověření polygonálních vypínacích charakteristik, dle možnosti nastavení dané distanční ochrany. V závěru pak chybí celkové zhodnocení přesnosti ochrany, zejména pak při jejím selhání prokázaném měřením 1.

Splnění požadavků zadání A 19/20
Odborná úroveň práce B 40/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse E 10/20