FÍLA, L. Vytvoření webového mutimedálního portálu pro výuku PLD [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student v první části popsal princip tvorby webových stránek a přehledně nastínil praktické příklady použití. Popsal jazyky HTML, PHP, JavaScript a princip práce s databázemi MySQL. Také shrnul nejnovější trendy při tvorbě webových stránek. V druhé části se student zabýval problematikou programovatelných logických obvodů PLD a FPGA. Táto část je popsána poněkud stručně a očekával jsem, že bude proprácována podrobněji, aby se student více dozvěděl o obvodech PLD a FPGA. Celkově lze konstatovat, že po uživatelské stránce je webový portál zpracován velmi kvalitně a splňuje zadání.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 43/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | E | 5/10 |
Předložená bakalářská práce pojednává celkem o třech oblastech: popis prostředků pro tvorbu webových stránek včetně databázové podpory, dále obsahuje stručný úvod do programovatelných logických obvodů a konečně návrh a popis vytvořeného webového portálu. Rozsah práce je dostačující (40 stran + náležitosti) a struktura je přehledná a logická. Oceňuji jednak základní popis tvorby statických i dynamických webových stránek bez zbytečného zabíhání do detailů (k tomu nebyla bak. práce určena) a také podobu vytvořeného webového portálu, který byl stěžejním cílem práce. Portál byl koncipován jako redakční systém a je přehledně, efektivně a svědomitě vyřešen. Celkové hodnocení snižují pouze drobné formální nedostatky a také stručnost, která byla věnována popisu programovatelným logickým obvodům.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 18/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | D | 6/10 |
eVSKP id 21992