POŠVAŘ, J. Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji správně vyhodnocené závěry z analýz aktuálního provozu hotelu. Představené návrhy dobře korespondují se závěry analýz, provedeným stručným průzkumem mezi klienty hotelu a zohledňují aktuální tržní situaci v ubytovacích službách a pohostinství. Otázka k obhajobě: Které ze služeb nabízených hotelem považujete za klíčové z hlediska udržení dlouhodobé spokojenosti zákazníků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Dano, Dušan

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 54274