WIENER, M. Analýza efektivity marketingové strategie a její další využití ve výrobní firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji komplexně zpracované návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy. Návrhy jsou dobře podloženy provedenými analýzami, reflektují aktuální situaci na trhu a v neposlední řadě praktické zkušenosti diplomanta. Zdařilá je rovněž 8. kapitola zaměřená na stručné zhodnocení úspěšnosti některých návrhů, které se podařilo implementovat již v průběhu zpracování diplomové práce. Otázka k obhajobě: V práci identifikujete klíčová rizika, která mohou negativně ovlivnit implementaci návrhů. Můžete stručně nastínit možná opatření pro eliminaci rizik?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání B
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Veselá, Jitka

Práce odpovídá nárokům kladeným na tento typ prací. Autor podrobně popisuje současný stav marketingové strategie ve vybrané společnosti a navrhovaná řešení jsou v souladu s finančními možnostmi společnosti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita B
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry B
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 54287