VRBA, J. Analýza a modelování medicínských obrazů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2012.

Smékal, Zdeněk

Cílem diplomové práce byl návrh metody pro analýzu postavení čelistí jako příprava pro estetické operace. Byl navržen program v jazyce Java, který umožňuje obraz obličeje modifikovat. Práce má vcelku dobrou grafickou i jazykovou úroveň. Poněkud problematické je používání anglických názvů a terminologie v českém textu. Student pracoval samostatně a a cíle diplomové práce byly splněny.

75

Mekyska, Jiří

Student splnil všechny body zadání a navrhl systém úpravy postavení čelistí s možností posunu v definovaných mezích. Tento systém zpracovává 2D obrazy, je implementován v jazyce Java a je možné ho využít např. během přípravy operace obličejových anomálií. Odborná úroveň práce je přijatelná, nicméně mám několik připomínek: - práce není psaná dobře z hlediska slohu, vyskytuje se v ní i špatné skloňování - práce obsahuje velké množství typografických chyb (někde jsou proměnné psány stojatě, chyby ukončování rovnic atd.) - k popisu samotných metod je čerpáno jen z jednoho pramenu - práce je příliš zaměřena na implementaci, některé popisy funkcí či vývojové diagramy jsou zbytečné - práce naprosto postrádá hlubší srovnání více metod (v celé práci je více méně používána jen jedna) - v práci chybí seznam veličin a zkratek, literatura není seřazena podle abecedy a není psána jedním stylem Na druhou stranu samotná implementace je dobře provedena a během testování se nevyskytly jakékoliv chyby. Program pracuje podle očekávání. Na základě zmíněných skutečností uděluji studentovi 82 bodů, známka B.

82

eVSKP id 52119