PASÍRBKOVÁ, A. Větrné elektrárny v Severomoravském kraji [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.

Kotlík, Josef

Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou větrných parků, uvádí možnosti využití větrné energie ve větrných elektrárnách a predikuje potenciál větrné energie České republiky včetně kritérií výběru lokality pro stavbu větrných parků. Všechny předpokládané cíle práce byly splněny. Formální úprava, logické členění a jazyková úroveň předkládané práce je velmi vysoká. Autorka pracovala samostatně a prokázala velmi dobrou orientaci v problematice OZE. V uvedených studijních materiálech trochu postrádám odbornou ekonomickou literaturu vztahující se k dané problematice. Vzávěru práce mi chybí slovní zhodnocení konzistence reálného růstu instalovaného výkonu, reálné roční využitelnosti a předpokládaného vývoje v ČR, tyto údaje je nutné dohledat v jednotlivých kapitolách práce. Celkově hodnotím práci - výborně - a doporučuji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování B
Využívání konzultací při řešení práce A
Kvalita zpracování výsledků A
Využití poznatků z literatury B
Interpretace výsledků, jejich diskuse A
Celkový přístup k řešení úkolů A
Závěry práce a jejich formulace B

Zmeškal, Oldřich

Zadání práce je splněno pouze částečně. Informace o dvou větrných elektrárnách nelze chápat jako analýzu stávajícího stavu využívání větrné energie v Severomoravském kraji. Většina z informačních zdrojů je z internetu, tj. popularizujícího charakteru. U odborných publikací, které jsou v bakalářské práci využity pouze tři z 19 (odkazy 3, 13, 19) chybí ISBN, resp. ISSN. V práci postrádám jakýkoliv přínos studentky k řešení problému. Po typografické stránce je kvalita práce velmi nízká (především psaní rovnic je nevyhovující).

Splnění požadavků zadání E
Logické členění práce C
Kvalita zpracování výsledků E