VÍTKOVÁ, G. Studium ochranné vrstvy na bázi AlSi po degradaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.

Hutařová, Simona

Studentka Gabriela Vítková vypracovala bakalářskou práci na téma „Studium ochranné vrstvy na bázi AlSi po degradaci“ pečlivě a svědomitě. Samotné experimenty, které se skládaly ze série dlouhodobých teplotních expozic na vysokých teplotách a následných metalografických analýz, byly velmi časově náročné. Studentka Gabriela Vítková byla po celou dobu měření velmi aktivní, pracovitá a samostatná. Danou práci doporučuji k obhajobě.

Řičánková, Veronika

Předložená práce je zpracována v rozsahu 66 stran. V úvodní teoretické části jsou na 22 stranách přehledně a v dostatečné míře, ve dvou kapitolách, shrnuty současné obecné poznatky o superslitinách na bázi Ni a problematice ochrany povrchu materiálu. Následující praktická část má 31 stran popisujících experimentální materiál, velice podrobný popis experimentu, použitou techniku, diskutované výsledky a závěry. Dále je práce doplněna seznamy použitých zdrojů, zkratek a symbolů, obrázků, tabulek a přílohami. Práce má velice dobrou jazykovou úroveň. Pro lepší názornost by mohla práce obsahovat více obrázků a grafů v teoretické části. V práci se autorka dopustila drobných prohřešků, to ovšem nikterak nesnižuje vysokou úroveň této práce. Rozsah, formální náležitosti i zadané cíle práce byly splněny a i přes uvedené výtky, vzhledem k rozsahu a kvalitě práce, doporučuji předloženou práci k obhajobě a hodnotím práci známkou A/výborně.

eVSKP id 51314