PUKANČÍKOVÁ, A. Reaktivní kompoundování polymerních směsí PP/PS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2008.
Studentka zpracovala velmi rozsáhlou literární rešerši a logicky roztřídila velké množství literárních informací. Svou pozornost soustředila jak na různé metody přípravy PP-g-PS, tak i na jejich vlastnosti. Experimentální část práce byla značně rozsáhlá a časově náročná, obsahuje velké množství experimentálních výsledků. Studentka si počínala při řešení bakalářské práce velmi samostatně, zodpovědne, plnila všechny zadané úkoly s nadšením a velkou mírou zodpovědnosti. Pravidelně se účastnila konzultací, byla iniciativní s aktivním přístupem. Zpracování a interpretaci výsledků zvládla na výborné úrovni. Navrhuji hodnocení "A-výborně".
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | B | ||
Studium literatury a její zpracování | A | ||
Využití poznatků z literatury | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | A | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | B | ||
Využívání konzultací při řešení práce | A | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | A |
Práce pojednává o modfikaci polypropylenu radikálovým roubováním styrenu. Z práce je patrné, že autorka porozuměla problematice. Rozsah literární rešerše a experimentální činnosti je přiměřený. V práci lze nelézt několik drobností.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 12 | Požadavky a cíle práce byly splněny. Pro doplnění znalosti o problematice bych navrhl ještě potenciometrickou, případně pH metrickou titraci. |
Logické členění práce | A | 12 | |
Kvalita zpracování výsledků | B | 10 | U zpracování výsledků bych doporučil naměřena IČ spektra dát do přílohy. V kapitole výslekdy bych ponechal pouze vybraná spektra, shrnutí a diskuzi. |
Využití literatury a její citace | A | 12 | Literární rešerše má větší rozsah než experimentální práce. To je v bakalářské práci spíše výhoda. Studentka prokázala nejen znalost problematiky ale i využití výsledků. |
Interpretace výsledků, jejich diskuse | A | 12 | |
Úroveň jazykového zpracování | A | 12 | Práce je v některých kapitolách méně srozumitelná a je zde dost infromací navíc. |
Formální úroveň práce – celkový dojem | A | 12 | |
Závěry práce a jejich formulace | A | 12 |
eVSKP id 2765