GUŠTAFÍKOVÁ, M. Marketingová strategie vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Hlavním cílem práce bylo vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie podniku. Cíl považuji za splněný. V práci je systematicky a dobře zpracována rešerše aktuální odborné literatury. Oceňuji systematicky zpracovanou analytickou část obsahující rovněž správně metodicky zpracovaný výzkum zaměřený na komunikační preference zákazníků s využitím 283 respondentů. V rámci analytické části mám drobnou výhradu ke SWOT analýze, kterou by bylo vhodnější zařadit až za samotný výzkum a zohlednit ve SWOT analýze i závěry z výzkumu. Návrhy jsou zpracovány pečlivě, vycházejí ze závěrů z analýz a respektují stanovené rozvojové cíle podniku. Návrhy jsou rozděleny dle jednotlivých prvků marketingového mixu a jsou zpracovány ve formě realizačního plánu. Návrhy jsou doplněny o zpracovanou analýzu rizik jejich realizace. Práci proto doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Kterému z Vašich návrhů dáváte nejvyšší prioritu a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo zanalyzovať súčasný stav marketingovej stratégie zľavového agregátora Zlavy.sme.sk a vypracovať návrh marketingovej stratégie a odporúčania. Úvod do problematiky je veľmi podrobne a prehľadne spracovaný a vysvetlený nielen pri samotnej marketingovej teórii ale aj z pohľadu reálneho stavu projektu a jeho situácie na trhu. Práca s citáciami a odbornou literatúrou je spracovaná rovnako dobre. V analytickej časti je detailne popísaný súčasný stav zľavového agregátora vrátane vlastného marketingového prieskumu na vzorke 283 zákazníkov samotného agregátora, ktoré vychádzajú z výsledkov analýz, ktorý sa premietol aj do samotného návrhu marketingovej stratégie a odporúčaní. Návrh riešenia obsahuje aj prínosy a rizíka vrátane jednoduchej finančnej analýzy v oblasti reklamy. Samotné riziká a aj opatrenia k minimalizácii sú detailne a kvalifikovane rozpísané. Pre komplexnú finančnú analýzu by bolo potrebné poznať viacero faktorov, čo pri tak veľkej spoločnosti nie je ľahké. Veľmi sa mi páčia záverečné návrhy marketingových aktivít - zameranie sa na newslettre z pohľadu 7P a zavedenie propagácie na pobyty s dotáciou od štátu a ich väčšia osveta. Diplomovú prácu odporúčam k obhajobe.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 118979