ULRICHOVÁ, V. Návrhy na rozšíření marketingové komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

The bachelor's thesis presents proposals in the field of marketing communication of cafeteria Férová Palačinkárna. The author demonstrated the ability to use the acquired theoretical knowledge in the analytical and design part. The work has a logical and clear structure. The design part contains practical proposals that can be used very well in the Férová Palačinkárna cafeteria, which are also planned with regard to time and implementation. The proposals are based on a very good knowledge of the company's environment by the author. The goal of the work was fulfilled. I recommend the thesis for defense. Questions for the defense: 1. In the work on page 87, chap. 3.7.2 List the possible risks of the proposals, where you list the risks associated with the corona virus and bad weather. Can you think of another risk that may arise during the possible implementation of your proposals, and how to try to eliminate it?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Analýzy SLEP nebyla nutností. Analýza SWOT mohla být ještě lépe metodicky zpracována, ale závěry z ní jsou definovány.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila u návrhů využít své znalosti prostředí společnosti. Je připraven časový plán návrhů, grafické zpracování letáků a příklady cenových kalkulací. Přínosy návrhů mohly být ještě více vymezeny v oblasti zvýšení povědomí o společnosti, udržení stávajících a získání nových zákazníků.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Schüller, David

The main objective of the thesis has been achieved. The proposed online marketing communication measures are in line with the proposed objective. The author used good methods to collect data and did requested analyses. The author interprets well the conclusions from the conducted analyses. The formalities and terminology used are of a very good standard. The proposal part contains a basic financial framework and time schedule. Nevertheless, it would be beneficial to carry out a more detailed risk analysis to facilitate the implementation of the proposals in practice. The citation standard is met. Question for the defence: Which of these proposals do you consider crucial, and why?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 133757