NETOLICKÁ, P. Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

1. otázka: Jakým způsobem bude v následujících letech omezena reklama na pozemních komunikacích a jak by připravované změny zákonů ovlivnily komunikační mix pivovaru? 2. otázka: Jakých dalších moderních nástrojů marketingové komunikace by mohla společnost využívat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Rosenberg, Jan

Studentka ve své práci použila velkou škálu relevantní literatury, což dalo základ kvalitní rešerši. Také zvolená metoda výzkumu, kterou bylo dotazníkové šetření, byla vhodná pro dosažení cílů. Přestože studentka ve svých návrzích pravděpodobně vycházela z výsledků dotazníkového šetření, tak se na ně neodkazovala, a proto není jisté, zda zvolený komunikační mix je ten nejvhodnější. Nicméně pro zmiňovanou společnost by mohl být přínosný.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 59674