KOVÁŘ, J. Návrh marketingového plánu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části E
Přínos a praktické využití návrhu E
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň D
Splnění cíle a rozsahu zadání E
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) E
Navrhovaná známka
E

Otázky

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování E
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce D
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Obtížnost a správnost řešení E
Přínos a praktické využití návrhu E
Odborná jazyková úrověň D
Písemná a grafická úprava C
Navrhovaná známka
E

Otázky

eVSKP id 23443