HAVLÍN, R. Prezentace vybraných témat BSIS v prostředí PPT [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
Student pracoval na projektu průběžně a celou dobu chodil na pravidelné konzultace. Po obsahové stránce se v textu vyskytuje několik odborných nepřesností, např. při definování korelace, při popisu kvaziperiodického signálu a dále nevhodně volené formulace jako "z modulového spektra získáme spektrum argumentové". Po formální stránce je práce celkově pečlivě zpracována. Nevhodný je však velký počet klíčových slov, tento odstavec je delší než Abstrakt. Výsledky práce jsou využitelné ve výuce předmětu BSIS, což bylo cílem při zadávání projektu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Bakalářská práce pana Havlína obsahuje řadu nepřesností, které částečně znehodnocují výsledky jeho úsilí. Obrázek 5.2 neodpovídá rovnici (5.1). Zkratka FFT je v práci používána v jiném významu než v celosvětově přijatém. Autorovi zřejmě není jasný význam slova modul. V práci se míchá dohromady Fourierova řada a Fourierova transformace. Viz např. str. 25, 26 a 27. Ukázky uvedené v přílohách jsou pěkné. Při použití v učebně by se možná v některých případech mohlo uvážit použití většího písma.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | F | 11/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 22004