OULEHLA, M. Návrh marketingových aktivit konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Diplomantka v práci jednoznačně prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. V průběhu zpracování práce autorka čelila větším nenadálým komplikacím, které dokázala překonat. Práce je přehledně a logicky členěna a obsahuje všechny předepsané části. V analytické části je zřejmé, že studentka dovede prakticky využít analytické metody a z nich pak vyvozovat závěry. Návrhová část představuje množství návrhů, vč, návrhů nad rámec stanovených cílů. Návrhy jsou pak dobře rozpracovány a přehledně shrnuty z pohledu nákladů na realizaci a přínosů. Do práce autorka také včlenila analýzu rizik. I díky obrovskému nasazení, píli a zájmu studentky o zvolenou problematiku se podařilo navzdory neočekávaným komplikacím zpracovat kvalitní a přínosnou práci. Otázky k obhajobě: - Co si myslíte o možnosti využití guerillové kampaně jakožto levné varianty pro marketingovou komunikaci analyzované kavárny? - Myslíte si, že se dá čelit snížení návštěvnosti kaváren a podobných zařízení z důvodu stále se zvyšujícího strachu lidí o jejich bezpečnost v důsledku teroristických útoků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Autorka naplnila stanovené cíle. Pro zvýšení přínosů návrhů bylo návrhová část rozšířena i o návrhy, které se mohou zdát, že jsou zdánlivě nad rámec cíle hlavního. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá adekvátně standardních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | V práci je prokázána schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce je možné označit za prakticky využitelné. Ať už se jedná o výsledky analytické, tak i návrhové části, kde autorka uvádí množství adekvátních návrhů a doporučení do budoucna. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce využívá logickou a přehlednou strukturu a splňuje stanovené formální náležitosti. Je velmi dobré odborné jazykové úrovní. Použitá terminologie odpovídá standardům, nicméně bylo vhodné v teoretické části jasně vymezit pojem "marketingové aktivity". | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Práce využívá více než šedesáti adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně voleny, kombinovány i citovány. |
V předložené diplomové práci kromě pečlivě zpracované teoretické části a celkově velmi dobré stylistické úrovni oceňuji následující skutečnosti: - Dobře, systematicky a komplexně zpracovaná analýza současného stavu doplněná o dotazníkové šetření. - Zpracované návrhy logicky navazují na závěry z analýz a jsou přímo realizovatelné v praxi. - Provedená analýza rizik doplněná návrhy na jejich eliminaci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103140