VIMMEROVÁ, T. Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost aplikovat získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. K řešení práce autorka přistupovala kladně a se zájmem o zvolenou problematiku. Při zpracování byl zřejmý její pozitivní vztah k analyzované CK. Kladně hodnotím přehledné zpracování analýzy komunikačních aktivit největších konkurentů. Z praktického pohledu se dá práce označit za inspirující pro realizaci a přínosnou. Otázky k obhajobě: - Jak byste řešila doklady z pohledu EET v případě, že na navrhovaných akcích budete prodávat drinky byť jen za symbolickou cenu? - Proč pro soutěž pořádanou jako součást podpory prodeje (kap. 3.3.1 - str. 77) zvažujete trvání jednoho týdne a ne třeba 10dní/měsíc, atp.?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Autorka v práci naplnila stanovené cíle.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila standardní, avšak adekvátní postup a metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka dovede interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry standardním způsobem.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už se jedná o analytickou, tak i návrhovou část.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce je přehledné. Formální náležitosti, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň odpovídají nárokům kladeným na tento typ závěrečné práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autorka v práci pracuje s mnoha adekvátními informačními zdroji. Tyto dovede správně kombinovat.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Vimmer, Jan

Autorka dle mého názoru splnila předem stanovený cíl práce. Poznatky získané v teoretické části dokázala správně využít v části praktické, která je v této práci klíčová. Oceňuji zejména detailní analýzu konkurenčního prostředí a také kreativitu a nápaditost při vlastních návrzích rozšíření stávajícího komunikačního mixu. Mnoho závěrů autorky se shoduje s filosofii firmy a jsou pro nás jako pro majitele velmi inspirující a využitelné do budoucna.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 103084