KURIMAI, R. Návrh marketingové strategie pro firmu Petr Kurimai [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Jakubcová, Marie

Předložená DP splňuje formální i věcnou stránku zpracování. V DP lze kladně hodnotit zpracovaný přehled teoretických východisek, komplexně vyhodnocený současný stav firmy Petr Kurimai včetně jasně popsaných návrhů na řešení zjištěných nedostatků. Připomínky: V textu DP se objevují složité a občas i pojmově nesprávné formulace.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování A
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Obtížnost a správnost řešení A
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň B
Písemná a grafická úprava C
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 19178