MOKRUŠOVÁ, L. Návrh komunikačního mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Otázky k obhajobě: 1) Proč jste také nenavrhla využití nástrojů přímého marketingu? Myslíte si, že v oblasti činnosti podniku je jejich přínos zanedbatelný? 2) V tabulce 6 na straně 66 uvádíte měsíční výši provize 13 824 Kč pro obchodního zástupce. Ve stejné výši je provize pro agentury za celý rok (viz tabulka č. 5 na straně 60) při získání 30 zákazníků měsíčně. Znamená to, že musí měsíčně obchodní zástupce získat 360 zákazníků nebo má jinou výši provize? Vysvětlete, z jakých údajů jste vycházela při stanovení měsíční výše provize pro obchodního zástupce.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Janošík, Petr

Studentka se aktivně zajímala o chod podniku a jí vypracované analýzy přispěly k vypracování dotačního plánu CzechEkoSystem.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 73436