ŠMERDA, D. Návrh na využití technologie virtuální reality v marketingu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti využití virtuální reality v marketingu u společnosti PTÁČEK - velkoobchod a. s. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti problematiky virtuální reality autorem. David Šmerda pracoval samostatně a se zájmem o problematiku využití virtuální reality v marketingu. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Autor plní cíl a navrhuje věcné řešení pro danou firmu. Vychází nejen ze studia uvedené teorie a zvolených analýz, ale návrhy opírá i o vlastní znalost firmy a o své zkušenosti s virtuální realitou. Použité anylýzy, jejich výsledky a závěrečné návrhy mohou být použity jako základ pro praktickou implementaci virtuální reality ve firmě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 111302