MIROŠOVÁ, L. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření on-line marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou konkrétně definována a obsahují finanční rámec, časový harmonogram, personální zajištění, analýzu rizik a kontrolu úspěšnosti navrhovaných řešení, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Paďourová, Tereza

Diplomová práce Leony Mirošové si klade za cíl zefektivnit online marketingovou komunikaci vybraného podniku, konkrétně značky Sledgehammer. Jako hlavní výzkumnou metodu autorka zvolila dotazníkové šetření. Cíl práce byl stanoven poměrně široce, nutno však říct, že se autorka s vytyčeným úkolem poprala velmi dobře. Teoretická část je zpracována stručně, například kapitola 2.2 zaměřující se na marketingové mixy mohla být zpracována podrobněji a představené koncepty mohly být hlouběji začleněny do celé práce. Z formálního hlediska je ale teoretická část zcela dostačující a má logickou strukturu. Vypíchla bych kapitolu 2.3, ve které jsou znát autorčiny reálné znalosti a zkušenosti. Vysvětlení jednotlivých částí problematiky je velmi podrobné a přehledně zpracované. Mohlo by snadno sloužit jako standardní součást učebnic pro budoucí marketingové specialisty. Jako největší plus diplomové práce vnímám analytickou a praktickou část. Závěry získané z výzkumu mohou být rovnou převedeny do praxe. Díky tomu není tato diplomová práce jen teoretickým konceptem, který skončí založen v knihovně. V textu se objevují drobné gramatické a typografické chyby (on-line, online), rozhodně jich je ale poskrovnu. Text splňuje všechny formální požadavky kladené na diplomovou práci, autorka splnila potřebné náležitosti. Na základě výše uvedeného diplomovou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnotit známkou A-B.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 125381