KLUSÁK, T. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu restauračního zařízení. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v analyzované restauraci, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultoval jste Vámi navržené návrhy s vedením restaurace? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají? Spatřují případně v některé oblasti nějaké úskalí?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce adekvátní metody. Analýza konkurence a zákazníků mohla být zhodnocena detailněji. Metodika dotazníkového šetření mohla být přesněji uvedena.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci restaurace. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Místy mohl autor použít vhodnější terminologii.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mucha,, Martin

Autor práce se zabýval návrhem marketingového mixu společnosti – restaurace. Na teoretická východiska navazuje analytická část, která je zpracována pomocí několika nástrojů pro hodnocení současného stavu společnosti. Analytické metody jako takové mají svoji logickou návaznost, ale u některých (Porter, 7S) postrádám přímé propojení k marketingovému mixu, jakožto hlavnímu tématu diplomové práce. Dále bych z důvodu lepší přehlednosti u metody SLEPT doporučil lépe explicitně vymezit příležitosti a hrozby v jednotlivých faktorech. Kombinace analytických metod a provedeného dotazníkového šetření však dává smysl a autor vhodně formuluje závěry pro navrhované změny. Pozitivně hodnotím výčet vlastních návrhů (včetně provedených kalkulací), který je strukturován do jednotlivých „P“ rozšířeného marketingového mixu a také, že se autor zabýval i zvážením potenciálních rizik jednotlivých návrhů. Cíl práce byl splněn a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 118961