KLUSÁK, T. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu restauračního zařízení. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v analyzované restauraci, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultoval jste Vámi navržené návrhy s vedením restaurace? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají? Spatřují případně v některé oblasti nějaké úskalí?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor zvolil vzhledem k tématu práce adekvátní metody. Analýza konkurence a zákazníků mohla být zhodnocena detailněji. Metodika dotazníkového šetření mohla být přesněji uvedena. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Student je schopen popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci restaurace. Diplomant se snažil objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Místy mohl autor použít vhodnější terminologii. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Autor práce se zabýval návrhem marketingového mixu společnosti – restaurace. Na teoretická východiska navazuje analytická část, která je zpracována pomocí několika nástrojů pro hodnocení současného stavu společnosti. Analytické metody jako takové mají svoji logickou návaznost, ale u některých (Porter, 7S) postrádám přímé propojení k marketingovému mixu, jakožto hlavnímu tématu diplomové práce. Dále bych z důvodu lepší přehlednosti u metody SLEPT doporučil lépe explicitně vymezit příležitosti a hrozby v jednotlivých faktorech. Kombinace analytických metod a provedeného dotazníkového šetření však dává smysl a autor vhodně formuluje závěry pro navrhované změny. Pozitivně hodnotím výčet vlastních návrhů (včetně provedených kalkulací), který je strukturován do jednotlivých „P“ rozšířeného marketingového mixu a také, že se autor zabýval i zvážením potenciálních rizik jednotlivých návrhů. Cíl práce byl splněn a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118961