PROCHÁZKOVÁ, A. Marketingový mix v cukrářském podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Celkově lze považovat předloženou diplomovou práci za kvalitní podklad, který pomůže podniku zefektivnit úroveň marketingových aktivit při působení v gastronomickém odvětví (výroba sladkého pečiva) v Brně v podmínkách COVIDu. Otázky: 1) Vyjádřete souhrnné náklady a předpokládané přínosy u jednotlivých návrhů. 2) Z jaké výrobní dávky byly stanoveny náklady na jeden kus PASTEL DE NATA?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Předložená diplomová práce odpovídá požadavkům na tento typ práce a kvalita zpracování naplňuje stanovený cíl práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup řešení diplomové práce odpovídá zadanému tématu. Samotné zpracování diplomové práce lze označit v jednotlivých částech za kvalitně zpracovaný. Při zpracování jednotlivých části došlo k drobným odchylkám, které nemají významný dopad na dosažené výsledky.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Provedená analytická část diplomové práce je na dobré úrovni. Na několika místech však zjištěné výsledky mají slabší interpretaci, čímž je snížený i základ pro návrhovou část diplomové práce. Samotné metody, které jsou v práci použity, odpovídají tématu práce. Vypracovaná SWOT analýza obsahuje pouze textový popis vybraných položek, čímž dochází k určitému znepřehlednění. Za nedostatek považuji nevyužití evaluačního postupu faktorů SWOT analýzy, a to i přes to, že je popsaný v teoretické části.
Praktická využitelnost výsledků C Zpracovaná analytická část diplomové práce je na dobré úrovni. Vzhledem k tomu lze považovat i jednotlivé dílčí návrhy za reálně proveditelné, díky nimž bude mít podnik možnost stabilizovat svou aktuální tržní pozici. Určitý problém vidím v popisu jednotlivých návrhů z hlediska vymezení potřebných nákladů na jejich realizaci a předpokládaných potenciálních přínosů, vyplývajících z jejich zavedení.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Předložená diplomová práce obsahuje drobné chyby v překlepech a gramatice. Použitá jazyková úroveň odpovídá požadavkům, které jsou kladené na diplomové práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Použité zdroje, použité v teoretické části diplomové práce, plně odpovídají zadanému tématu a jejich využití je na kvalitní úrovni. V případě uvádění citací v analytické části je dosaženo nižší úrovně, což je způsobeno vlastní znalostí vnitřního prostředí podniku ze strany diplomantky.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kuba,, Karel

Cílem práce bylo vytvořit marketingovou komunikaci podniku pro získání nových potencionálních zákazníků a tím dosáhnout zvýšení zisku podniku. Autorka odborně shrnula teoretické východiska práce a navázala podrobnou analýzou současného stavu podniku, ze které je vidět, že má velmi podrobný přehled o chodu podniku jak ve výrobní, tak odbytové části. V návrhové části předložila na základě výzkumu vybrané nové druhy produktů, rozšíření prodejní doby a marketingovou komunikaci oslovení nových zákazníků. V závěru vyčísluje jednoduchý odhad navýšení měsíčního zisku podniku. Předkládaná diplomová práce po všech stránkách splňuje stanovené požadavky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 135076