ADAM, F. Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce bylo vypracování návrhů v marketingovém mixu vybraného podniku. Cíl považuji za splněný. Autor zpracoval dobře strukturované a systematické analýzy, zdařilá je podrobná analýza konkurentů s využitím mystery shoppingu. Jednotlivé návrhy vycházejí ze zpracovaných analýz a jsou dobře strukturovány dle jednotlivých prvků marketingového mixu. Návrhy jsou zasazeny do časového rámce a je zpracováno základní ekonomické zhodnocení představených návrhů. Práce je na odpovídající odborné a formální úrovni a doporučuji ji k obhajobě. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýznamnější rizika, která mohou negativně ovlivnit realizaci Vašich návrhů? Jak je případně eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Práce vychází ze standardní struktury. Autor pro svoje analýzy využil jako jednu z primárních metod Mystery shopping. V práci bylo vhodné podrobně rozepsat, jak byl mystery shopping nastaven/realizován, co všechno bylo cílem, atp. Analýzy bylo vhodné doplnit o podrobnější analýzu chování zákazníků ve službách v oblasti fitness a zdravého životního stylu. V návrhové části pak vzhledem tématu a cíli práce bylo vhodné u jednotlivých návrhů uvést, pod který nástroje marketingového mixu spadá. I přes drobné výtky považuji práci za prakticky využitelnou a pro analyzovanou společnost lehce přínosnou.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Výstupy práce směřují k cíli nastavenému v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Autor volil vhodný postup zpracování. Využité metody lze považovat za adekvátní. Některé z metod nejsem využity zcela přesně. Z pohledu podložení návrhů či utvrzení výsledků mystery shoppingu bylo dobré provést také podrobnější průzkum chování zákazníků ve službách v oblasti fitness a zdravého životního stylu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Výstupy práce jsou prakticky využitelné, jak pro výsledky z analýz, tak i pro předložené návrhy. i když některé z nich nebylo dle mého názoru podkládat pomocí mystery shoppingu, ale stačilo využít znalosti daného odvětví. Např. u návrhu využití bezpečnostních kamer není počítáno se samotnou montáží.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce vychází ze standardní, přehledné struktury a využívá vhodné terminologie, která mohla být přesnější z pohledu zvolené primární analytické metody.
Práce s informačními zdroji C V práci je využito adekvátních zdrojů informací. Zejména v analytické a návrhové části pak citace nejsou zcela přesné.
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 142238