MAJDA, T. Podnikatelský záměr - Fotbalový kemp pro děti od 7-12 let [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Student vypracoval kvalitní práci, která může být podkladem pro jeho praktickou činnost. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Student splnil stanovený cíl práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Student zvolil vhodný postup řešení i odpovídající metody pro jednotlivé fáze tvorby práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Student dokázal dobře analyzovat získané data a informace a provést jejich interpretaci směrem k vytvoření vlastních návrhů k řešení a závěrům. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Návrh je zcela reálný a využitelný v praxi. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem a nejsou v ní žádné nedostatky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Problematika přípravy a pořádání fotbalového kempu je náročným podnikatelským záměrem v současném konkurenčním prostředí. Z textu je patrné, že student Tomáš Majda stanovené cíle splnil. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | V první části práce student nevybočuje ze standardu, naopak, bych po uvedení obecností a teorie očekávala specifičtější informace: například zkušenosti s podobnými kempy v zahraničí, v jiných městech v České republice, nejen srovnání s jedním konkurenčním kempem v Olomouci. Vlastní návrh řešení je naopak velmi konkrétní, je vidět, že autor problematice a danému sportu rozumí. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Výhrady mám pouze ke zpracování marketingové analýzy průzkumu trhu. Při zpracování otázek z dotazníků by bylo vhodné u všech otázek použít procenta, interpretace výsledků by byla potom jasnější a srozumitelnější. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Student dospěl k výsledku, že kemp je možné zrealizovat. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | Příliš obecné teorie v první části práce, gramatické chyby v textu, kostrbatá souvětí, stylistické chyby. Práce je psána střídavě v 1. osobě jednotného a množného čísla. Přesto drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce. | |
Práce s informačními zdroji | B | V Seznamu použité literatury se šestkrát objevuje stejný citační zdroj z internetu (citace 2 - 7). Konkrétní literatura týkající se problematiky fotbalových kempů pro děti nebo pro dospělé nebo samotné přípravy v daném sportu, ze které by se mělo vycházet při tvorbě obsahu a přípravě konkrétního kempu je zastoupena pouze čtyřmi tituly. |
eVSKP id 86806