MAJDA, T. Podnikatelský záměr - Fotbalový kemp pro děti od 7-12 let [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Korvas, Pavel

Student vypracoval kvalitní práci, která může být podkladem pro jeho praktickou činnost. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Student splnil stanovený cíl práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Student zvolil vhodný postup řešení i odpovídající metody pro jednotlivé fáze tvorby práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Student dokázal dobře analyzovat získané data a informace a provést jejich interpretaci směrem k vytvoření vlastních návrhů k řešení a závěrům.
Praktická využitelnost výsledků A Návrh je zcela reálný a využitelný v praxi.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Chlíbková, Daniela

Závěrečná práce je zpracována vyčerpávajícím způsobem a nejsou v ní žádné nedostatky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Problematika přípravy a pořádání fotbalového kempu je náročným podnikatelským záměrem v současném konkurenčním prostředí. Z textu je patrné, že student Tomáš Majda stanovené cíle splnil.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B V první části práce student nevybočuje ze standardu, naopak, bych po uvedení obecností a teorie očekávala specifičtější informace: například zkušenosti s podobnými kempy v zahraničí, v jiných městech v České republice, nejen srovnání s jedním konkurenčním kempem v Olomouci. Vlastní návrh řešení je naopak velmi konkrétní, je vidět, že autor problematice a danému sportu rozumí.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Výhrady mám pouze ke zpracování marketingové analýzy průzkumu trhu. Při zpracování otázek z dotazníků by bylo vhodné u všech otázek použít procenta, interpretace výsledků by byla potom jasnější a srozumitelnější.
Praktická využitelnost výsledků A Student dospěl k výsledku, že kemp je možné zrealizovat.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Příliš obecné teorie v první části práce, gramatické chyby v textu, kostrbatá souvětí, stylistické chyby. Práce je psána střídavě v 1. osobě jednotného a množného čísla. Přesto drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce.
Práce s informačními zdroji B V Seznamu použité literatury se šestkrát objevuje stejný citační zdroj z internetu (citace 2 - 7). Konkrétní literatura týkající se problematiky fotbalových kempů pro děti nebo pro dospělé nebo samotné přípravy v daném sportu, ze které by se mělo vycházet při tvorbě obsahu a přípravě konkrétního kempu je zastoupena pouze čtyřmi tituly.
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 86806