STEHNOVÁ, K. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené práci oceňuji komplexně zpracované analýzy a provedený průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků s online komunikací společnosti. Vypracované návrhy dobře vycházejí ze závěrů analýz. Otázka k obhajobě: Představené návrhy jsou postaveny na outsourcingu. Neobáváte se sdílení klíčových informací o zákaznících s externím subjektem? Jak byste eliminovala riziko zneužití dat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kapustová, Lucie

Studentka slečna Kristýna Stehnová na základě svých pracovních zkušeností přesně identifikovala nedostatky a problémy v rámci propagace společnosti Peek & Cloppenburg prostřednictvím internetu a sociálních sítí v České Republice. Návrh nových internetových stránek je velice pěkně vypracován a vychází z přání zákazníků. Zvolená řešení problémů lze bez problémů ihned aplikovat v praxi.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 81040