STEHNOVÁ, K. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
V předložené práci oceňuji komplexně zpracované analýzy a provedený průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků s online komunikací společnosti. Vypracované návrhy dobře vycházejí ze závěrů analýz. Otázka k obhajobě: Představené návrhy jsou postaveny na outsourcingu. Neobáváte se sdílení klíčových informací o zákaznících s externím subjektem? Jak byste eliminovala riziko zneužití dat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Studentka slečna Kristýna Stehnová na základě svých pracovních zkušeností přesně identifikovala nedostatky a problémy v rámci propagace společnosti Peek & Cloppenburg prostřednictvím internetu a sociálních sítí v České Republice. Návrh nových internetových stránek je velice pěkně vypracován a vychází z přání zákazníků. Zvolená řešení problémů lze bez problémů ihned aplikovat v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 81040