VÁHOVSKÁ, V. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace společnosti, která se zabývá vinařstvím. Stanovený cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity požadované metody pro sběr a analýzu dat. Bylo by přínosné použít i další relevantní statistické metody. V Porterově analýze by bylo vhodné detailněji popsat konkrétní dodavatele. U konkurence by bylo přínosné uskutečnit podrobnější analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou logicky zpracována. Návrhová část obsahuje základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Práce neobsahuje celkový časový harmonogram. U marketingového specialisty a manažera by bylo žádoucí rozepsat, zda jsou v nákladech za hodinu obsaženy všechny odvody apod. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za nejdůležitější vzhledem k situaci na trhu způsobenou nemocí Covid-19?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace Zahradního vinařství. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí klubu autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Máte představu o časovém plánu Vašich návrhů? 2. Co z Vašich návrhů vnímáte jako prioritu a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, nicméně analýza SLEPT vzhledem k tématu práce nebyla nutností. V práci bylo využito i dotazníkové šetření, kde není zcela jasně definován jeho cíl, ale jeho výstupy byly pravděpodobně přínosné pro návrhy. Některé oblasti analýzy mohly být konkrétněji popsány (např. srovnání konkurence a její marketingové komunikace). Chybí zhodnocení SWOT analýzy. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku, nicméně návrhy se měly týkat marketingové komunikace, a jsou z velké části jen online, což mohlo být lépe vymezeno. Jak je uvedeno u Distribuce, vinařství dodává i do vinařstvích a má svou výdejnu ve Znojmě. Možná by stálo za úvahu přidat i nějaké další offline nástroje marketing. komunikace. Diplomantka se snažila popsat realizaci návrhů, včetně možných rizik jejich realizace. Chybí časový plán návrhů a finanční přínosy návrhů mohly být detailněji zpracovány. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 134708