VÁHOVSKÁ, V. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace společnosti, která se zabývá vinařstvím. Stanovený cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem. V práci jsou použity požadované metody pro sběr a analýzu dat. Bylo by přínosné použít i další relevantní statistické metody. V Porterově analýze by bylo vhodné detailněji popsat konkrétní dodavatele. U konkurence by bylo přínosné uskutečnit podrobnější analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou logicky zpracována. Návrhová část obsahuje základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Práce neobsahuje celkový časový harmonogram. U marketingového specialisty a manažera by bylo žádoucí rozepsat, zda jsou v nákladech za hodinu obsaženy všechny odvody apod. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za nejdůležitější vzhledem k situaci na trhu způsobenou nemocí Covid-19?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace Zahradního vinařství. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí klubu autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Máte představu o časovém plánu Vašich návrhů? 2. Co z Vašich návrhů vnímáte jako prioritu a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, nicméně analýza SLEPT vzhledem k tématu práce nebyla nutností. V práci bylo využito i dotazníkové šetření, kde není zcela jasně definován jeho cíl, ale jeho výstupy byly pravděpodobně přínosné pro návrhy. Některé oblasti analýzy mohly být konkrétněji popsány (např. srovnání konkurence a její marketingové komunikace). Chybí zhodnocení SWOT analýzy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku, nicméně návrhy se měly týkat marketingové komunikace, a jsou z velké části jen online, což mohlo být lépe vymezeno. Jak je uvedeno u Distribuce, vinařství dodává i do vinařstvích a má svou výdejnu ve Znojmě. Možná by stálo za úvahu přidat i nějaké další offline nástroje marketing. komunikace. Diplomantka se snažila popsat realizaci návrhů, včetně možných rizik jejich realizace. Chybí časový plán návrhů a finanční přínosy návrhů mohly být detailněji zpracovány.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 134708