Now showing items 1-20 of 52

  • 3D aplikace pro mobilní telefony 

    Vyoral, Marek
    Tato práce se zabývá 3D grafickými rozhraními M3G a MascotCapsule navrženými pro platformu J2ME (Java 2 Micro Edition). Nejprve poskytuje základní informace o samotné platformě a poté o obou rozhraních. Dále tato rozhraní ...
  • 3D aplikace pro mobilní telefony 

    Slavotínek, Tomáš
    Práce se zabývá zobrazováním 3D gra fiky na platformě Java ME. Nejprve je obecně popsána architektura této platformy. Dále je pozornost věnována popisu a srovnání API rozhraní JSR 184 a MascotCapsule. Praktická část se ...
  • 3D Autoškola 

    Pernica, Lukáš
    Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový ...
  • 3D monitor pomocí detekce pozice hlavy 

    Zivčák, Jan
    S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu ...
  • 3D uživatelská rozhraní 

    Hradečný, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá 3D uživatelskými rozhraními. Jsou v ní představeny některé existující přístupy k těmto rozhraním. Dále uvádí různé druhy vstupních a výstupních zařízení sloužících pro interakci člověka s počítačem. ...
  • Android vs Bada 

    Obořil, Radek
    Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky ...
  • Animace v 3D Studiu 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v ...
  • Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů 

    Rejent, Tomáš
    Tato práce se zabývá návrhem a realizací aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Návrh aplikace vychází z návrhových vzorů pro objektově orientované programování. Aplikace je tvořena v programovacím jazyku Java. Pro ...
  • Aplikace pro návrh a vizualizaci lezeckých stěn 

    Náplava, Tomáš
    Práce se zabývá návrhem a realizací programu pro modelování umělých lezeckých stěn. Aplikace, psaná v programovacím jazyku Python, je nadstavbou profesionálního grafického programu Blender. Umožňuje uživateli vytvořit model ...
  • Automatická tvorba 3D modelů v programu Blender 

    Jablonský, Viktor
    Tento text vznikl jako součást diplomové práce a popisuje proces vytváření automatického generátoru 3D objektů pro program Blender. Součástí je stručné seznámení s aplikací Blender, dále jsou v dokumentu prezentovány některé ...
  • Automatická tvorba efektu světelného meče 

    Vagner, Ondřej
    Efekt světelného meče patří pravděpodobně k nejznámějším filmovým efektů. Jeho vytváření je často velmi časově náročné. Tato práce si klade za cíl automatizaci procesu tvorby efektu světelného meče ve videosekvenci. Klíčovými ...
  • Autoškola - pravidla silničního provozu 

    Porč, Jiří
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem simulátoru silničního provozu. Je zde popsána problematika simulačních metod, návrhu modelu města, silniční sítě a jejich využití při implementaci v dopravním simulátoru. Práce dále ...
  • Cyklistický/běžecký tréninkový deník využívající GPS data 

    Skalický, Martin
    Cílem praktické části práce je vytvořit aplikaci s vhodným grafickým uživatelským rozhraním, která bude umožňovat import tréninkových dat z GPS zařízení. Dále bude vytvářet grafické a statistické výstupy dosažených výsledků ...
  • Detekce gest pro sensor Kinect 

    Zapletal, Filip
    Tato práce popisuje způsoby získání dat o poloze jednotlivých částí těla za pomoci různých technologií, se zvláštním zaměřením na Kinect. Na základě těchto poznatků je pak navržena a implementována knihovna sloužící k ...
  • Detekce hran pomocí neuronové sítě 

    Janda, Miloš
    Hlavní náplní této práce je popis a implementace metod detekce hran pomocí neuronové sítě, které jsou náhradou klasických metod detekce hran pomocí hranových detektorů. V prvních kapitolách je obecně diskutována problematika ...
  • Editor kaligrafie s rozpoznáváním japonských znaků 

    Horáček, Petr
    Práce řeší problematiku vytvoření aplikace pro podporu výuky japonských znaků. Její součástí je i stručný přehled vývoje a podob japonského písma. Diskutuje některá existující řešení a na základě jejich studia stanovuje ...
  • Harmonizace melodie na základě pravidel 

    Kuchár, Pavol
    Bakalářská práce se věnuje počítačem podporovanému přístupu ke tvorbě hudby. Vytvořený program implementuje vybraná pravidla z hudební teorie a pomocí CSP vymezuje vhodné tóny pro harmonizaci zadané melodie. Výsledek je ...
  • Hra s ovládáním pomocí gest ruky 

    Baštek, Jozef
    Tato práce se zabývá využitím počítačového vidění, jako  prostředku pro interakci člověka s PC. Její součástí je návrh a implementace rozhraní pro ovládání hry pomocí gest a pohybů ruky, které snímá kamera. V práci jsou ...
  • Letecký simulátor v javě 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
  • Manipulace s objekty pomocí p5 glove 

    Čapek, Radovan
    Práce se zaměřuje na popis základních principů virtuální reality, na využití datových rukavic ve virtuální realitě a implementuje aplikaci s využitím vstupního zařízení P5 glove. Implementace obsahuje mimo jiné různé ...