Now showing items 21-40 of 52

  • Mobilní aplikace pro ovládání vytápění v domácnosti 

    Planer, Jan
    Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba mobilní aplikace pro ovládání systému PocketHome, který je vyvíjen firmou Electrobock. Hlavním cílem aplikace je umožnit uživatelům pohodlné dálkové ovládání vytápění domácnosti ...
  • Modelovací plugin pro Blender 

    Černák, Michal
    Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce ...
  • Modelování postav - Polygonal wrapper 

    Žák, Pavel
    Tento projekt se zabývá problematikou optimalizace polygonálních 3D modelů, především modelů postav lidí. Jsou zde představeny a diskutovány základní principy a metody používané v oblasti optimalizace prostorových polygonálních ...
  • Multiplayer hra pro platformu Android 

    Martinák, Andrej
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice vývoje real-time mobilních her pro více hráčů na platformě Android. První kapitoly se zabívají analýzou a možnostmi vývoje aplikací na této platformě. Následuje popis různých ...
  • Nefotorealistické zobrazování 

    Mágr, Martin
    Cílem této diplomové práce je prozkoumat možnosti nefotorealistického zobrazování, zaměřit se na oblast transformace obrazu a následně navrhnout algoritmus pro zpracování videa na jeho "cartoon" reprezentaci. Práce popisuje ...
  • Nefotorealistické zobrazování 

    Žilák, Jaroslav
    Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje ...
  • Obrazové mozaiky 

    Bílý, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením obrazových mozaiek - obrázků které jsou složeny z menších obrázků tak, aby se z dostatečné vzdálenosti jevily jako jeden celek. Dále se tato práce zabývá tvorbou databáze obrázků ...
  • OCR na platformě iOS 

    Hakulin, Lukáš
    Práce se věnuje problematice rozpoznávání textu v obraze na mobilní platformě iOS. Obsahuje principy a metody detekce textu, získávání příznaků a klasifikace. Popisuje návrh a implementaci jednoduché aplikace pro rozpoznávání ...
  • Odstranění nežádoucích objektů ve videosekvencích 

    Vagner, Ondřej
    Cílem této práce bylo vytvoření automatické metody pro odstranění nežádoucích objektů z videosekvencí. Navržená metoda je schopná odstranit statický i pohybující se objekt bez zásahu uživatele do procesu zpracování. Uživatel ...
  • Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect 

    Czompál, Zsolt
    Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje ...
  • Pokročilý editor 3D scény 

    Bišof, Martin
    Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve ...
  • Procedurální animace lidské chůze 

    Klement, Martin
    V této práci je popsána implementace programu, zobrazujícího procedurální animaci lidské chůze. Program používá takzvanou skeletální animaci, kdy rozpohybováváme virtuální kostru pomocí přímé a inverzní kinematiky, a pak ...
  • Realistické zobrazení mraků a kouře 

    Kopidol, Jan
    Tato práce se zabývá metodami pro vykreslování objemových dat jako jsou mraky nebo kouř v počítačové grafice. V úvodu jsou shrnuty techniky a triky používané v počítačové grafice pro zobrazení těchto těles ve scéně, především ...
  • Rekonstrukce pozadí z několika fotografií 

    Motáček, Vladimír
    Tato práce se zabývá rekonstrukcí pozadí z několika fotografií (efekt tzv. vylidnění scény). Jsou zde představeny metody na získávání pozadí z videa a diskuze jejich využití pro práci s fotografiemi. Největší důraz je ...
  • Rekonstrukce pozadí z několika fotografií 

    Hrebíček, Martin
    Tato práce se zabývá rekonstrukci pozadí z několika fotografií. Klade si za cíl odstranit z fotografií neţádoucí objekty, které můţou například představovat lidi, zvířata anebo dopravní prostředky. Porovnává a opisuje různé ...
  • RoboAuto - Detekce pohyblivých objektů 

    Štibinger, Petr
    V této práci se lze dovědět možné řešení detekce objektů z pohyblivé kamery. Na řešení je použita metoda MTI (moving target indication), která je používána pro detekci ze vzduchu a je možné ji aplikovat i na pozemní vozidla. ...
  • Rozpoznávání textu v obraze 

    Bílek, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou rozpoznávání textu v obraze a těmi metodami zpracování obrazu, které rozpoznání textu napomáhají. Zvláště se zaměřuje na problematiku obrazového spamu a jeho úpravu pro rozpoznání. Popisuje ...
  • Segmentace obrazu pomocí neuronové sítě 

    Vrábelová, Pavla
    Tato práce se zabývá aplikací neuronových sítí na problém segmentace obrazových dat. První část práce je věnována úvodu do problematiky zpracování obrazu a neuronových sítí, v druhé části je popsán vytvořený segmentační ...
  • Segmentace obrazu pomocí neuronové sítě 

    Jamborová, Soňa
    Tato práce se zabývá návrhem softwaru pro segmentaci obrazu pomocí neuronové sítě. Definuje nezbytné základní pojmy v této problematice. Zaměřuje se hlavně na přípravu obrazových informací pro segmentaci pomocí neuronové ...
  • Simulace kolektivního chování entit ve virtuálním světě 

    Vymazal, Tomáš
    Tématem této práce je zhodnotit a porovnat možnosti řízení entit (agentů) ve virtuálním světě a jeden vybraný přístup realizovat ve formě programu. Pro implementaci byl vybrán přístup, kdy konečný automat, řídící agenta, ...