Now showing items 21-40 of 43

  • Nefotorealistické zobrazování 

    Žilák, Jaroslav
    Ústředním cílem této práce je kromě úvodu do problematiky nefotorealistického zobrazování, poskytnutí návrhu a možného řešení realizace systému, který toto zobrazování umožňuje ve formě obrazového post-processingu. Popisuje ...
  • Nefotorealistické zobrazování 

    Mágr, Martin
    Cílem této diplomové práce je prozkoumat možnosti nefotorealistického zobrazování, zaměřit se na oblast transformace obrazu a následně navrhnout algoritmus pro zpracování videa na jeho "cartoon" reprezentaci. Práce popisuje ...
  • OCR na platformě iOS 

    Hakulin, Lukáš
    Práce se věnuje problematice rozpoznávání textu v obraze na mobilní platformě iOS. Obsahuje principy a metody detekce textu, získávání příznaků a klasifikace. Popisuje návrh a implementaci jednoduché aplikace pro rozpoznávání ...
  • Odstranění nežádoucích objektů ve videosekvencích 

    Vagner, Ondřej
    Cílem této práce bylo vytvoření automatické metody pro odstranění nežádoucích objektů z videosekvencí. Navržená metoda je schopná odstranit statický i pohybující se objekt bez zásahu uživatele do procesu zpracování. Uživatel ...
  • Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect 

    Czompál, Zsolt
    Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje ...
  • Pokročilý editor 3D scény 

    Bišof, Martin
    Tato práce popisuje důležité etapy při vývoji aplikace na editaci 3D scény. Jde o nástroj, který umožňuje vizualizaci objektů a modelování grafu scény. Úvod dokumentu je věnován teoretickému rozboru, který se zabývá nejprve ...
  • Realistické zobrazení mraků a kouře 

    Kopidol, Jan
    Tato práce se zabývá metodami pro vykreslování objemových dat jako jsou mraky nebo kouř v počítačové grafice. V úvodu jsou shrnuty techniky a triky používané v počítačové grafice pro zobrazení těchto těles ve scéně, především ...
  • Rekonstrukce pozadí z několika fotografií 

    Motáček, Vladimír
    Tato práce se zabývá rekonstrukcí pozadí z několika fotografií (efekt tzv. vylidnění scény). Jsou zde představeny metody na získávání pozadí z videa a diskuze jejich využití pro práci s fotografiemi. Největší důraz je ...
  • Rekonstrukce pozadí z několika fotografií 

    Hrebíček, Martin
    Tato práce se zabývá rekonstrukci pozadí z několika fotografií. Klade si za cíl odstranit z fotografií neţádoucí objekty, které můţou například představovat lidi, zvířata anebo dopravní prostředky. Porovnává a opisuje různé ...
  • Segmentace obrazu pomocí neuronové sítě 

    Vrábelová, Pavla
    Tato práce se zabývá aplikací neuronových sítí na problém segmentace obrazových dat. První část práce je věnována úvodu do problematiky zpracování obrazu a neuronových sítí, v druhé části je popsán vytvořený segmentační ...
  • Segmentace obrazu pomocí neuronové sítě 

    Jamborová, Soňa
    Tato práce se zabývá návrhem softwaru pro segmentaci obrazu pomocí neuronové sítě. Definuje nezbytné základní pojmy v této problematice. Zaměřuje se hlavně na přípravu obrazových informací pro segmentaci pomocí neuronové ...
  • Simulace kolektivního chování entit ve virtuálním světě 

    Vymazal, Tomáš
    Tématem této práce je zhodnotit a porovnat možnosti řízení entit (agentů) ve virtuálním světě a jeden vybraný přístup realizovat ve formě programu. Pro implementaci byl vybrán přístup, kdy konečný automat, řídící agenta, ...
  • Simulace tekutin a plynů 

    Zivčák, Jan
    Tato bakalářská práce zpracovává tématiku simulace tekutin a plynů na osobních počítačích. Práce porovnává různé přístupy s ohledem na proveditelnost simulace v realném čase. Pozornost je také věnována metodam pro zobrazovaní ...
  • SMART CAR: Automatická detekce vozidel 

    Burkot, Martin
    Tato bakalárská práce se venuje detekci pohybujících se vozidel v sekvenci obrázku. V úvodu je proveden strucný rozbor soucasných metod pro detekci vozidel a pohybu ve scéne obecne. V dalších kapitolách je navržena a popsána ...
  • Stereoskopické řízení robota 

    Žižka, Pavel
    Tato práce se zabývá rekonstrukcí 3D scény s využitím stereovize. Rozebírá metody a postupy pro automatickou detekci korespondujících bodů v obou obrazech a jejich zpětnou projekci do trojrozměrného prostoru. Navržený ...
  • Systémy řízení skladových operací 

    Korčián, Stanislav
    Cílem práce je popis metod implementace systémů řízení skladových operací v průmyslovém podniku se zaměřením na technické řešení, optimalizaci programového vybavení a zavádění nových způsobů práce. Vývoj systému řízení ...
  • Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone 

    Ondrůj, Daniel
    Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. ...
  • Uživatelské rozhraní pro evidenci a řízení návštěv 

    Nosek, Petr
    Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace elektronického uživatelského rozhraní pro evidenci a řízení návštěv. V této eletronické evidenci jsou zaznamenávány informace o příchozích návštěvách a přidělených ...
  • Uživatelské rozhraní pro mobilního tlumočníka 

    Štěrba, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování grafického uživatelského rozhraní pro aplikaci Mobilní tlumočník. Tvorba rozhraní je zaměřena na platformu Android. První část vysvětluje pojmy ...
  • Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy 

    Kubica, Peter
    Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím ...