Now showing items 21-40 of 58

  • Knihovna pro real-time simulaci 3D prostoru 

    Benna, Tomáš
    Práce popisuje návrh a implementaci systému pro real-time simulaci fyzikálního 3D prostoru, fungující jako nadstavbu ke grafickému enginu. Tento systém obsluhuje zpracování simulace rigidních těles chovajících se dle ...
  • Komunitní Web pro turisty 

    Satrapa, Adam
    Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich ...
  • Mapový server pro obec 

    Maďarka, Dušan
    Tato bakalářská práce se zabývá procesem návrhu a implementace univerzálního webového mapového portálu pro malé až střední obce založeného na open-source technologiích. Zhodnocuje současný stav existujících mapových ...
  • Metody a nástroje modelování trhu s více komoditami 

    Janeček, Vítězslav
    Cílem této práce je prostudovat teorii her, včetně ekonomických teorií, které se vztahují k chování zemědělských producentů. Částí, která navazuje na teoretické východiska, je vytvoření modelu pro simulaci ekonomického ...
  • Metody synchronizace uživatelské databáze v prostředí zařízení s iOS 

    Matěj, Kryštof
    Cílem této práce je ověřit funkčnost synchronizace objektových databází přes CoreData a Datastore. Ověření funkčnosti synchronizace objektových databázi jsem provedl pomocí dvou zařízení a experimentálního serveru. V ...
  • Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce 

    Nevřela, Marek
    Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje ...
  • Model strategického chování hráčů ve hře Mariáš 

    Šimon, Dalibor
    Tato práce popisuje návrh a implementaci modelů použitých pro hraní karetní hry Mariáš. Práce také obsahuje výsledky testování a analýzu zajímavých strategických situací.
  • Model strategického rozhodování ve vícehráčové hře s prvky kooperativního chování 

    Straka, Richard
    Práce se zabývá studiem matematických modelů lidského chování v sekvenčních strategických hrách, návrhem strategické situace vykazující prvky kooperace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla ...
  • Modernizace GIS systému GRASS 

    Bartoň, Radek
    Geografický informační systém GRASS se stal za 26 let své existence standardem na poli modelování geografických jevů. Jeho vnitřní struktura však odpovídá době jeho vzniku. Tato práce chce navrhnout možnou podobu modernizace ...
  • Modulární architektura distribuovaných aplikací 

    Musil, Jiří
    Tradiční architektury softwarových systémů jsou v heterogenním prostředí dnešních počítačových sítí příliš težkopádné. Tento problém se snaží řešit myšlenka architektury orientované na služby (Service Oriented Architecture ...
  • Načítání GIS dat z databází projektu TerraGear 

    Samia, Michel
    Práce se zabývá návrhem a realizací systému pro poskytování, načítání a zobrazování geografických dat z databází projektu TerraGear s využitím knihovny SimGear. Systém zpřístupňuje digitální model terénu uložený v souborech ...
  • Navigační systémy v geografických průzkumných akcích 

    Pop, Pavel
    Cílem projektu je návrh a implementace navigačního systému pro geografické průzkumné akce. Systém musí být schopen pracovat globálně a řešit více typů navigačních úloh v návaznosti na dopravní prostředek, pomocí něhož je ...
  • Nástroj pro evidenci hospodaření domácnosti v iOS 

    Marek, Jakub
    Hlavním úkolem této práce je návrh a realizace nástroje pro evidenci hospodaření domácnosti. Nástroj je zpracován ve formě aplikace pro zařízení iPhone s operačním systémem iOS verze 7.0 a vyšší. Aplikace umožňuje zaznamenávat ...
  • Nástroj pro výpočet Nashova ekvilibria v nekooperativních hrách s nenulovým součtem 

    Šebek, Petr
    Tato práce se zabývá popisem vývoje nástroje pro výpočet Nashova ekvilibria v nekooperativních hrách s nenulovým součtem. Definuje základní pojmy v teorii nekooperativních her. Popisuje vhodné algoritmy pro výpočet ryzího ...
  • Návrh a implementace geoportálů s použitím Open-Source GIS nástrojů 

    Kučera, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací serveru umožňujícího napojení GIS GRASS pomocí služby WPS na Internet. Pro řešení tohoto projektu byly použity nástroje GIS GRASS a OpenLayers. Součástí práce je ...
  • Neuronové sítě a hrubé množiny 

    Čurilla, Matej
    Hrubé množiny a neuronové sítě poskytují dobré prostředky pro zpracování a analýzu dat. Obě metody však mají určité problémy. Tato práce se zabývá výzkumem možností spojení těchto dvou metod, z kterých budou některé ...
  • Objektová databáze typu CoreData pro C++ 

    Hornický, Michal
    Core Data je kľučovou súčastou softvérových ekosystémov na platformách od firmy Apple. Hlavný nedostatok Core Data je obmendzené množstvo platforiem, na ktorých je možné túto knižnicu využívať. Táto bakalárska práca sa ...
  • Objektově orientované geografické databáze 

    Komloši, Juraj
    Tato práce demonstruje použití objektově orientovaných geografických databází. Vychází z geografických informačních systémů. Popisuje jejich základní vlastnosti a možnosti použití v praxi. V práci jsou popsány základní ...
  • Optimalizační algoritmy v logistických kombinatorických úlohách 

    Bokiš, Daniel
    Tato práce se zabývá optimalizačními problémy a především logistickou úlohou Vehicle Routing Problem (VRP). V první části je zaveden pojem optimalizace a jsou představeny nejdůležitější optimalizační problémy. Dále jsou v ...
  • Otestování indikátorů technické analýzy pro burzovní obchodování 

    Kaděra, Miroslav
    Tématem práce je ověření vlastností indikátorů technické analýzy z hlediska jejich vhodnosti pro použití v automatických obchodních systémech pro burzovní obchodování. Práce testuje chování jednoduchého klouzavého průměru, ...