Now showing items 21-40 of 75

  • Implementace virtuálního stroje systému Strongtalk 

    Sitarčík, Ľuboš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní virtuální stroj na základě již existujícího vir- tuálního stroje systému Strongtalk, respektive upravit tento virtuální stroj napsaný v jazyce MS C++ tak, aby byl přenositelný ...
  • Integrace vývojových prostředků AVG do prostředí Visual Studio 2005 

    Rajman, Jakub
    Bakalářská práce pojednává o vytváření malé aplikace zvané add-in pro Visual Studio. Add-in poskytuje vývojovému prostředí několik nových vývojových prostředků AVG. První nástroj nabízí podporu vizualizérů pro debugger ...
  • Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her 

    Konečný, Michal
    Cílem této práce je vytvořit na platformě PC interaktivní vývojové prostředí, které by umožňovalo výslednou adventure hru interpretovat na platformě Android. Práce popisuje teorii adventure her a jejich historii. Zabývá ...
  • iOS aplikace pro komunitní sledování gastronomických služeb 

    Martinů, Michal
    Tato bakalářská práce obsahuje návrh a implementaci aplikace pro operační systém iOS. Dále se zaměřuje na popis současných technologií použitých k vytvoření aplikace a aktuálního stavu již hotových řešení. Na základě těchto ...
  • Jazyk pro zadávání příběhových her 

    Koudelka, Petr
    Práce pojednává o návrhu a realizaci programovacího jazyku, určeného pro tvorbu příběhových her. Tento jazyk měl být vhodný pro uživatele bez znalosti programování. Čtenář je nejdříve uveden do problematiky příběhových her ...
  • Kniha jízd vozidel malé logistické firmy 

    Cvrček, David
    Cílem této práce je vytvořit aplikaci pro iOS zařízení, která slouží jako elektronická kniha jízd a zároveň pro sledování vozidel v průběhu jejich jízdy. Přenos dat mezi zařízeními je imlpementován pomocí knihovny CloudKit. ...
  • Knihovna analytických modulů pro správu budov v ArcGIS 

    Cupák, Michal
    Tato práce řeší návrh a implementaci knihovny analytických modulů pro správu budov a jejích zařízení. Knihovna je navrhnutá pro geografický informační systém ArcGIS a implementovaná v programovacím jazyce Python. Jednotlivé ...
  • Knihovna pro binární rozhodovací diagramy 

    Janků, Petr
    Efektivní manipulace Booleovských funkcí je důležitou součástí mnoha počítačových návrhů. Jako datová struktura pro reprezentaci a manipulaci s Booleovskými funkcemi se běžně používají binární rozhodovací diagramy. Tyto ...
  • Komunitní Web pro turisty 

    Satrapa, Adam
    Tato bakalářská práce přibližuje návrh, vývoj a testování aplikace, určené především turistům. Aplikace je rozdělena do dvou částí. Serverová část zajišťuje hlavně organizaci uživatelů, nahrávání uživatelských tras, jejich ...
  • Mapový server pro obec 

    Maďarka, Dušan
    Tato bakalářská práce se zabývá procesem návrhu a implementace univerzálního webového mapového portálu pro malé až střední obce založeného na open-source technologiích. Zhodnocuje současný stav existujících mapových ...
  • Metody a nástroje modelování trhu s více komoditami 

    Janeček, Vítězslav
    Cílem této práce je prostudovat teorii her, včetně ekonomických teorií, které se vztahují k chování zemědělských producentů. Částí, která navazuje na teoretické východiska, je vytvoření modelu pro simulaci ekonomického ...
  • Metody synchronizace uživatelské databáze v prostředí zařízení s iOS 

    Matěj, Kryštof
    Cílem této práce je ověřit funkčnost synchronizace objektových databází přes CoreData a Datastore. Ověření funkčnosti synchronizace objektových databázi jsem provedl pomocí dvou zařízení a experimentálního serveru. V ...
  • Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go 

    Pihrt, Patrik
    Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ...
  • Mobilní aplikace pro sledování závislostí 

    Foltýn, Martin
    Cílem práce je navrhnout, naimplementovat a otestovat mobilní aplikaci pro platformu iOS. Ta bude sloužit ke sledování závislostí na drogách a závislostí psychickych. Aplikace může pomoci uživateli sledovat pokrok v průběhu ...
  • Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce 

    Nevřela, Marek
    Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje ...
  • Model strategického chování hráčů ve hře Mariáš 

    Šimon, Dalibor
    Tato práce popisuje návrh a implementaci modelů použitých pro hraní karetní hry Mariáš. Práce také obsahuje výsledky testování a analýzu zajímavých strategických situací.
  • Model strategického rozhodování ve vícehráčové hře s prvky kooperativního chování 

    Straka, Richard
    Práce se zabývá studiem matematických modelů lidského chování v sekvenčních strategických hrách, návrhem strategické situace vykazující prvky kooperace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla ...
  • Modelování sekvenčních strategických her s nedokonalou informací 

    Straka, Richard
    Práce se zabývá studiem sekvenčních strategických her a to převážně her s nedokonalou informací, návrhem strategické situace vykazující prvky nedokonalé informace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci ...
  • Modernizace GIS systému GRASS 

    Bartoň, Radek
    Geografický informační systém GRASS se stal za 26 let své existence standardem na poli modelování geografických jevů. Jeho vnitřní struktura však odpovídá době jeho vzniku. Tato práce chce navrhnout možnou podobu modernizace ...
  • Modulární architektura distribuovaných aplikací 

    Musil, Jiří
    Tradiční architektury softwarových systémů jsou v heterogenním prostředí dnešních počítačových sítí příliš težkopádné. Tento problém se snaží řešit myšlenka architektury orientované na služby (Service Oriented Architecture ...