Now showing items 21-40 of 128

  • Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o. 

    Kotolan, Jaroslav
    Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad ...
  • Marketingový plán pro K2 atmitec s.r.o. 

    Toth, Václav
    Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného ...
  • Marketingový plán pro společnost AIKON, s.r.o. 

    Štumpa, Zdeněk
    Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost AIKON, s.r.o. Analytická část práce se opírá o teoretické poznatky a zobrazuje stav současného marketingového plánu společnosti. Na základě ...
  • Marketingový plán pro společnost K2 atmitec, s.r.o. 

    Toth, Václav
    Předmětem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro společnost K2 atmitec, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými východisky, založenými na odborné literatuře. Druhá část je zaměřena na analýzu současného ...
  • Marketingový plán vybrané firmy 

    Brožová, Kateřina
    Tato diplomová práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu nově vznikající firmy, která plánuje vstoupit na trh v oblasti služeb. Firma se zabývá zprostředkováním komplexních svatebních služeb pomocí webového ...
  • Marketingový plán značky Horsefeathers 

    Šmíd, Michal
    Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Mediterran Slovakia, s.r.o. 

    Holík, Dóra
    Bakalárska práce sa zaoberá s výskumom spokojnosti zákazníka u firmy Mediterran Slovakia s.r.o. Cieľom práce je navrhnúť a vykonávať marketingový výskum. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti je vyjadrená problematika ...
  • Návrh implementace vratných obalů u vybraných dodavatelů ve zvolené společnosti 

    Ivančic, Marek
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu portfolia dodavatelů ve společnosti IFE - CR, a.s. dle zvolených metod za účelem výběru vhodných kandidátů pro zavedení vratných obalů. Mimo jiné jsou identifikovány materiály, které ...
  • Návrh internetových stránek 

    Havránek, David
    Bakalářská práce pojednává o návrhu webových stránek pro vzniklou firmu za účelem její prezentace a začlenění mezi ostatní stejně zaměřené podniky na trhu. Práce se obsahově zabývá postupem při vytváření internetové ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Kľúčovská, Renata
    Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem podniku. Cílem této práce je analyzovat stávající stav a vytvořit návrh nového komunikačního mixu podniku. Analyzovaným subjektem je restaurace „U Šošona“, která sídlí v Brně – ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Macháňová, Hana
    Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice ...
  • Návrh komunikačního mixu kosmetické značky 

    Lišková, Johana
    Bakalářská práce je zaměřena na návrh vhodného komunikačního mixu, který vychází z analýzy současného stavu obchodní značky RevitaLash. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část obsahuje seznámení se s ...
  • Návrh komunikačního mixu podniku 

    Machala, Jan
    Diplomová práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu podniku a je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Obsah teoretické části slouží jako podklad ke zpracování analytické části, kde jsou provedeny ...
  • Návrh komunikačního mixu podniku 

    Vašíček, Zdeněk
    Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového ...
  • Návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta 

    Konůpková, Michaela
    Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta, které se zabývá zhodnocením úspor a poskytováním úvěrů. Dále se diplomová práce zabývá analýzou současné situace společnosti, ...
  • Návrh komunikačního mixu pro uvedení nového výrobku 

    Kundrátek, Jan
    Bakalářská práce obsahuje tři hlavní kapitoly. V první části jsou teoretické východiska této práce. Analytickou část, která zachycuje současný stav společnosti a potřebu vytvoření nového komunikačního mixu pro uvedení ...
  • Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim 

    Gavendová, Zdeňka
    Bakalářské práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu, dále obsahuje analýzu prostředí a popisuje marketingový mix, komunikační ...
  • Návrh komunikačního mixu pro zahradnickou firmu Ivo Řeřucha 

    Killich, Ondřej
    Cílem této bakalářské práce je po analýze zlepšení komunikačního mixu v zahradnické firmě Ivo Řeřucha. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí s firmou a jejím ...
  • Návrh komunikačního mixu salonu MIA 

    Jozefová, Silvie
    Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická ...
  • Návrh komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu 

    Vojáček, Filip
    Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy na zlepšení komunikačního mixu univerzitního hokejového klubu Cavaliers Brno na základě analýzy a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu organizace. V teoretické části jsou ...