Now showing items 21-40 of 198

  • Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o. 

    Jamborová, Markéta
    Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a ...
  • Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz 

    Svobodová, Martina
    Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické ...
  • Komunikační mix stavební firmy 

    Zela, Ondřej
    Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná ...
  • Komunikační mix vinařství 

    Lisá, Dominika
    Předmětem této bakalářské práce je vypracování komunikačního mixu podniku, který působí v oboru vinařství. Práce obsahuje teoretické poznatky, které budou aplikovány na daný podnik, a následně bude z těchto poznatků ...
  • Komunikační mix vybrané oděvní společnosti 

    Popovyčová, Alexandra
    Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu ...
  • Komunikační mix začínající firmy 

    Tran, Thi Thanh Nga
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a ...
  • Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz 

    Měřička, Radim
    Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci ...
  • Marketing realitních kanceláří 

    Svoboda, Robert
    Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části ...
  • Marketing stavební společnosti 

    Zela, Ondřej
    Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná ...
  • Marketingová komunikace realitní kanceláře 

    Hrdličková, Magdalena
    Tato závěrečná práce se věnuje podrobnému zpracování fungování realitní kanceláře, jejímu marketingovému mixu se speciálním zaměřením na služby a především marketingové komunikaci vybrané realitní kanceláře. Tato práce ...
  • Marketingová komunikace realitní kanceláře 

    Tomášková, Lenka
    Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy z marketingu a marketingové komunikace. Praktická část obsahuje základní informace o realitní kanceláři Lotos Reality a ...
  • Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce 

    Marková, Nikol
    Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě ...
  • Marketingová komunikace v oblasti atopické kosmetiky 

    Šedivá, Zuzana
    Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingu a marketingového mixu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingového mixu, ale také komunikačního mixu, ve kterém jsou jednotlivé ...
  • Marketingová strategie firmy 

    Kozelek, Pavel
    Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením ...
  • Marketingová strategie Heaven Labs 

    Hromada, František
    Diploma thesis is focus on marketing strategy of Heaven Labs, producer of powder food MANA. It covers analysis of powder food industry and proposes marketing approach for increasing awareness and increasing sales. Thesis ...
  • Marketingové aktivity Dalešického cukrářství 

    Vidlák, Vojtěch
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti ...
  • Marketingové aktivity ELKO Elektro s.r.o. 

    Kobližková, Markéta
    Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingových aktivit podniku na základě provedeného zhodnocení stávající situace. Teoretická část vymezuje jednotlivé koncepce marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé ...
  • Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře 

    Polák, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného ...
  • Marketingové aktivity obchodního řetězce 

    Doležel, Jiří
    Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se ...
  • Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu 

    Švecová, Michaela
    Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingových aktivit společnosti Century 21 All Inclusive, která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitých věcí. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány ...