Now showing items 21-40 of 176

  • Marketingová strategie rozvoje podnikání 

    Štěpánek, Petr
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje vlastního podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Hrbatová, Jana
    Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Horák, Tomáš
    Bakalářská práce řeší možnosti posilování konkurenceschopnosti stavební společnosti RISTEKO s.r.o. na stavebním trhu za pomocí marketingových nástrojů a prozkoumání srovnatelné konkurence s důrazem na pozitivně ovlivňující ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Rozsypalová, Lenka
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Denev, Patrik
    Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a ...
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Švajda, Jakub
    Konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, marketing, konkurenční výhoda, konkurenční prostředí, SWOT analýzy.
  • Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti 

    Beran, Jaromír
    Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována ...
  • Národní image jako faktor konkurenceschopnosti českých výrobků 

    Veselá, Jitka
    Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou národní image a jejího vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti tuzemských výrobců na domácím trhu s vínem. Zákazníky v současné době ovlivňuje mnoho faktorů, které se ...
  • Návrh a aplikace systému učící se organizace 

    Beran, Adam
    Tématem mé diplomové práce je ,,Návrh a aplikace systému učící se organizace.“ Vzhledem k vysoké konkurenci na trhu a neustálému pokroku ve všech oborech je pro každou firmu velmi důležité neustálé zlepšování. Často platí, ...
  • Návrh budování vztahů se zaměstnanci 

    Borkovcová, Jitka
    Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této ...
  • Návrh business strategií pro oblasti stravování sdružení Party Styl 

    Kalábová, Martina
    Předložená diplomová práce se zabývá problematikou strategického plánování a je zpracována pro společnost podnikající v oblasti gastronomie. Jejím cílem je za pomoci teoretických poznatků a potřebných strategických analýz ...
  • Návrh hodnocení zaměstnanců 

    Dobrý, Petr
    Diplomová práce se zabývá problematikou řízení lidských zdrojů v restauraci KFC. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a vymezuje všechny základní pojmy. Praktická část se dále dělí na analytickou, v ...
  • Návrh implementace business strategie podniku v kontextu využití IS/IT 

    Svoboda, Ondřej
    Diplomová práce se zabývá návrhem implementace IT/IS nástrojů pro podporu realizace business strategie firmy, která prodává a servisuje manipulační techniku. Práce zkoumá klíčové interní a externí faktory související s ...
  • Návrh komunikační strategie nové pobočky realitní kanceláře 

    Wagner, Miroslav
    Diplomová práca rieši návrh vhodnej komunikačnej stratégie pre novú pobočku už existujúcej realitnej kancelárie. Poznatky z odbornej literatúry, ktorými sa zaoberá teoretická časť práce predstavujú nevyhnutný základ pre ...
  • Návrh komunikačního mixu 

    Odvářková, Alice
    Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení komunikačního mixu společnosti Berentzen Distillers CR, spol. s r.o., která se zabývá především prodejem alkoholických nápojů, ale i silniční motorovou dopravou. Práce popisuje ...
  • Návrh komunikačního mixu firmy 

    Havlíčková, Romana
    Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix ...
  • Návrh konkureční strategie firmy 

    Števanka, Ladislav
    Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh ...
  • Návrh konkurenční strategie firmy 

    Tesař, Karel
    Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní ...
  • Návrh konkurenční strategie firmy 

    Forman, Jan
    Diplomová práce se zabývá zmapováním konkurenčního prostředí v rámci podnikání společnosti K plasty s.r.o. v Novém Městě nad Metují. Svým rozsahem pokrývá konkurenční firmy, potenciální i stávající zákazníky a samotnou ...
  • Návrh konkurenční strategie firmy 

    Malachová, Sabina
    Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenční strategie malé firmy. Východiskem je strategická analýza, za pomocí které jsou identifikovány vnitřní a vnější vlivy působící na daný podnik. V závěrečné části je vypracován ...