Now showing items 21-40 of 246

  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Kotěrová, Kamila
    Diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti AGOS stavební a.s. za období 2004/2005 až 2010/2011 pomocí vybraných finančních ukazatelů. Cílem práce je posouzení finanční situace společnosti a vypracování návrhů pro ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Tůma, Milan
    Bakalářská práce je zaměřená na analyzování finančního stavu společnosti pomocí ukazatelů finanční stability. Výpočet a následné vyhodnocení ukazatelů se provádí z účetních výkazů po sobě jdoucích 5 účetních období. První ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Šípková, Jana
    Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti TOKOZ a.s. v rozmezí let 2008 až 2012. Práce obsahuje popis teoretických východisek, tedy metody, které jsou použity při provedení finanční analýzy, informace ...
  • Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení 

    Klusák, Tomáš
    Bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace vybrané analyzované společnosti v letech 2011 - 2014. Cílem této práce je nejen zhodnocení finanční situace společnosti, ale také zjištění nedostatků a formulace ...
  • Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace a návrhy na její zlepšení 

    Pospíšil, Jakub
    Předmětem této bakalářské práce je hodnocení finanční situace podniku ELPIK s.r.o. během let 2012 až 2016 s využitím metod strategické a finanční analýzy. První část této bakalářské práce se zaobírá teoretickými východisky, ...
  • Hodnocení finanční výkonnosti cestovní kanceláře prostřednictvím benchmarkingu 

    Pandulová, Petra
    Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční výkonnosti vybrané cestovní kanceláře v letech 2012 – 2016 pomocí metody benchmarkingu a ukazatelů finanční analýzy. První část práce je zaměřena na popis základních pojmů a ...
  • Hodnocení výkonnosti CENTRA, a.s. 

    Tocháček, Zbyněk
    Diplomová práce pojednává o zhodnocení výkonnosti společnosti CENTRA, a.s. v letech 2006- 2008 na základě klasických a moderních metod finanční analýzy, ekonomických ukazatelů a dalších koeficientů. Dle vypracovaného auditu ...
  • Hodnocení výkonnosti podniku LENA-hračky, s.r.o. s využitím Balanced Scorecard 

    Halačka, Jiří
    Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti LENA-hračky, s.r.o. za období 2011 až 2015 pomocí vybraných metod finanční analýzy a následným provedením Balanced Scorecard. Cílem práce je navrhnout možná ...
  • Identifikace rizik při uplatnění marketingové strategie a možnosti jejich řešení 

    Novotný, Igor
    Cílem diplomové práce je identifikovat rizika vyskytující se při uplatnění marketingového přístupu ve společnosti ALL SPORTS a.s., posoudit jejich potenciální dopad na činnost společnosti a navrhnout opatření pro minimalizaci ...
  • Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy 

    Maťašovský, Martin
    Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí ...
  • Informační strategie firmy 

    Jedličková, Marie
    Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu ...
  • Konkurenčná stratégia firmy Unicorn Systems, a.s. 

    Tománková, Jana
    Predkladaná diplomová práca sa zaoberá navrhnutím konkurenčnej stratégie v konkrétnej firme pôsobiacej na trhu informačných technológií. V analytickej časti popisuje súčasný stav firmy na trhu a konkurenciu, jej vnútorné ...
  • Marketingová koncepce řízení developerských projektů 

    Varšo, Matej
    Diplomová práca analyzuje a podáva ucelený pohľad na marketing a marketingové aktivity developerskej spoločnosti pri už realizovanom developerskom projekte Panorama City v Bratislave. Marketingové atribúty sú neodmysliteľnou ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb 

    Daniel, Petr
    Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních ...
  • Marketingová strategie produktu 

    Nováková, Andrea
    Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu ve fázi návrhu rozšíření stávajícího portfolia produktů. Analyzuje a hodnotí proces tvorby strategie a zvolené marketingové nástroje. Využívá analýzu ...
  • Marketingové plánování ve stavebním podniku 

    Pleva, Jiří
    Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, ...
  • Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce 

    Kaděrka, Jan
    Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná ...
  • Marketingový mix podniku 

    Vyroubalová, Klára
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti SwissCentrum software, s. r. o. Teoretická část popisuje pojmy marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a SWOT analýzu. Analytická část hodnotí ...
  • Marketingový mix rodinného bistra 

    Černochová, Michaela
    Bakalářská práce se věnuje vypracování marketingového mixu pro založení nového rodinného bistra. V první části jsou popsána teoretická východiska, která souvisí především obecně s marketingem a marketingovým mixem. V další ...