Now showing items 21-40 of 64

  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Geršl, Jan
    Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně ...
  • Hra v Unity 

    Uhlíř, Radek
    Tato bakalářka práce se zabývá navržením a implementací inovativní hry v engine Unity. Implementovat klasické herní mechaniky a vytvořit další ojedinělé herní mechaniky pro řešení různých logických hádanek. Práce se dále ...
  • Komplexní animace v 3D Studiu Max 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování ...
  • Kosterní animace pro GPUengine 

    Minařík, Antonín
    Cílem této práce je studium technik používaných pro kosterní animace a následný návrh a implementace rozšíření pro kosterní animace do knihovny GPUEngine. V teoretické části jsou popsány techniky animací, kosterních animací ...
  • Modelování a animace biologických struktur 

    Matulík, Martin
    Následující práce se zabývá problematikou digitálního modelování a animace biologických struktur. Probrány jsou v praxi používané softwarové nástroje pro počítačové generování obrazů (CGI) i nástroje pro specifické činnosti ...
  • Návrh animace digitálního spojovacího pole 

    Kučerka, Daniel
    Práce je zaměřena na rozdělení a popis druhů a vlastností pamětí používaných ve sdělovací technice. Paměť je zařízení, které je schopno zaznamenat určitou informaci a uchovat ji po určitou dobu. Paměť se používá v počítačích, ...
  • Návrh elektronického 3D katalogu a manuálu 

    Tuček, Luděk
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem moderního elektronického 3D katalogu a manuálu, který bude sloužit uživateli a provozovateli expanzní turbíny k rychlému vyhledání a určení požadovaného náhradního dílu expanzní ...
  • Nové možnosti modelování v parametrických CAD programech 

    Sedláčková, Petra
    Tato bakalářská práce se zabývá programy Autodesk Inventor Professional 2008 a Ansys Workbench. Cílem je seznámení se s pracovním prostředím a postupem práce v obou programech a jejich vzájemnou spoluprací. V části o ...
  • PC aplikace pro návrh animačních scénářů pro animované funkce světlometů. 

    Kalina, Michal
    Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou uživatelsky přívětivé počítačové aplikace, která umožní jednoduchým a intuitivným způsobem vytváření animačních scénářů pro světlomety používané v automobilovém průmyslu. Součástí ...
  • Počítačová simulace šíření vln na homogenních přenosových vedeních. 

    Slezáková, Renata
    Cílem této práce bylo prostudovat základy teorie obvodů s rozprostřenými parametry. Se zaměřením na jednoduché šíření vln na homogenních přenosový vedeních, která jsou zakončena lineárními zátěžemi. Vedení bezeztrátová, ...
  • Postupná deformace 3D modelu 

    Zouhar, Marek
    Tato práce se zabývá tvorbou nástroje pro postupnou změnu tvaru trojrozměrného polygonálního modelu. Použité metody se inspirují zejména technikou Manual Landmarks a~využívají parametrizace objektu na kouli. Výsledkem práce ...
  • Procedurální animace lidské chůze 

    Klement, Martin
    V této práci je popsána implementace programu, zobrazujícího procedurální animaci lidské chůze. Program používá takzvanou skeletální animaci, kdy rozpohybováváme virtuální kostru pomocí přímé a inverzní kinematiky, a pak ...
  • Program pro ovládání robotického ramene přes internet 

    Zbirovský, Jiří
    Cílem této bakalárské práce je navržení a implementování, jakým zpusobem je možné pripojit robotické rameno k internetu, aby jej bylo možné rídit na dálku. Dalším bodem je navržení a naprogramování aplikace, pomocí které ...
  • Prototyp adaptivní zadní svítilny 

    Holinka, David
    Náplní této práce je návrh hardwaru a softwaru prototypu adaptivní zadní svítilny pro automotive. Hardware obsahuje řídící modul a led panel se 150 vysoce svítivými LED diody, který slouží jako adaptivní podsvícení barevného ...
  • Rozšíření analyzátoru stylových předpisů CSS3 

    Mikulík, Petr
    Práce rozšiřuje již existující open source projekt CSSBox přidáním podpory parseru jStyleParser o nové CSS3 vlastnosti. Konkrétně byla přidána podpora pro efekt stínu elementu, dále mřížkové rozložení a nakonec CSS animace ...
  • Řízení neholonomních mechanismů 

    Mareček, Tomáš
    Tato práce se zabývá teorií řízení neholonomních mechanismů. Na příkladech je ukázano použití základních operací z diferenciální geometrie a teorie Lieových grup a algeber. Pro model tříčlánkového hada jsou sestaveny ...
  • Simulace dějů v elektrických přístrojích 

    Daševič, Ladislav
    Cílem práce je vysvětlit problematiku sil působících v jistícím zařízení vlivem magnetických polí vznikajících při průchodu zkratových proudů. Tato práce je blíže zaměřena na působení sil u konkrétního uspořádání proudové ...
  • Simulátor 3D tiskárny 

    Čillo, Vladimír
    Tato bakalářská práce se zabýva návrhem a implementací simulátoru 3D tiskárny v jazyce C++ s využitím knihovny Qt. Simulátor předpokládá tiskárnu založenou na nejrozšířenější metodě 3D tisku - Fused Deposition Modeling. ...
  • Spínací mechanismus ve výkonovém jističi 

    Mejzlík, Tomáš
    Práce se zabývá spínacím mechanismem ve výkonovém jističi nízkého napětí. Cílem bylo analyzovat spínací mechanismus teoreticky a prakticky. Teoretickou analýzou je myšleno nastudování různých typů spouštěcích mechanismů ...