Now showing items 21-40 of 73

  • Herní demo v Unity 

    Kocián, Kryštof
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace ...
  • Herní engine pro ITIL trenažér 

    Pučálka, Martin
    Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Rozsypálek, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Pečínka, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se ...
  • Hra 128kB s použitím OpenGL 

    Kačur, Vladimír
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ...
  • Hra Mravenci pro mobilní zařízení 

    Hovorka, Petr
    Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje her pro mobilní zařízení. Obsahuje popis dnes nejvíce používaných platforem mobilních zařízení a snaží se vybrat jednu z nich, vhodnou pro vývoj jednoduché karetní hry Mravenci. ...
  • Hra na platformě iOS 

    Dohnal, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou ...
  • Hra Portal pro Microsoft HoloLens 

    Bandik, Matej
    Cieľom práce bolo vytvoriť adaptáciu počítačovej hry Portal pre zariadenie Microsoft HoloLens. Požadovaná aplikácia by mala demonštrovať koncept hry v reálnom prostredí. Ďalším dôležitým požiadavkom bolo užívateľa úplne ...
  • Hra pro mobilní telefon s využitím rozpoznání rysů tváře 

    Skoták, Jiří
    Práce popisuje tvorbu hry pro mobilní telefon platformy iOS, která využívá rozpoznání rysů tváře a další informace, které je možné získat z kamery či dalších senzorů zařízení. V práci je uvedeno několik přístupů vhodných ...
  • Hra pro výuku úplných základů programování 

    Rončka, Martin
    Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách ...
  • Hra s agenty na bázi umělé inteligence 

    Tomečko, Lukáš
    Cieľom práce je navrhnúť a implementovať 2D akčnú počítačovú hru so strategickými prvkami, v ktorej sa hrá proti inteligentným agentom. Návrh architektúry vychádza z rokmi overených techník a vzorov. Hra je písaná v jazyku ...
  • Hra ve virtuální realitě 

    Čeleďa, Jan
    V posledních letech zaznamenaly headsety pro virtuální realitu značný posun kupředu jakz hlediska dostupnosti pro širší veřejnost, tak z hlediska inovací, které vývoj v oblastivirtuální reality přinesl. Nové technologie ...
  • Hra využívající senzory mobilních zařízení 

    Hrdina, Pavel
    Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.
  • Identita uměleckého objektu utvářená akademickým prostředím, k tomuto účelu sloužícím 

    Jelečková, Olga
    Pomocí zmenšené vymodelované situace ukazuji názor, že svět je hra.
  • Implementace pravidel a strategií soutěže RedBot 

    Orava, Martin
    Tato práce se zabývá vytvořením zadání programovací soutěže RedBot. Jedná se o soutěž pro studentské týmy, pořádanou společností RedHat. Práce popisuje postup tvorby zadání soutěže a implementaci vyhodnocovacího serveru, ...
  • Inovativní herní demo v Unity 

    Schneider, Michael
    Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v ...
  • Inovativní herní VR demo v UE4 

    Doležal, Josef
    Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné ...
  • Interaktivní aplikace na trénování prostorového myšlení 

    Mladý, Jakub
    Táto práca sa zaoberá tvorbou aplikácie, ktorá slúži na rozvoj logického a priestorového myslenia. Popisuje návrh aplikácie ako aj výber použitých logických hier a ich následnú implementáciu. Ako logické hry boly vybraté ...
  • Jednoduchá hra pro platformu FitKit 

    Šubr, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací jednoduché hry. Tato hra je implementována na platformě FITkit. Je zde popsána implementace softwaru pro mikrokontrolér a implementace hardwaru v programovatelném hradlovém poli.
  • Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací 

    Juřička, Karel
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové herní aplikace pro získání anotací obrázků. Před skládáním obrázku do herní plochy je nutné u každého z nich vybrat požadovaný objekt a provést identifikaci. Díky architektuře ...