Now showing items 21-26 of 26

  • Návrh na zlepšení propagace firmy 

    Kopřivová, Gabriela
    Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje ...
  • Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí 

    Tomčíková, Michaela
    Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. ...
  • Návrh propagace začínající grafické firmy 

    Richterová, Lenka
    Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé ...
  • Návrhy na zlepšení propagace firmy 

    Fendrychová, Lucie
    Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení ...
  • Vliv reklamy v dražební společnosti 

    Zajíc, Vladimír
    V rámci veřejných dražeb působí dražební společnosti, která na jedné straně stojí před problémem marketingově zvládnou veřejnou dražbu, na straně druhé se zároveň snaží zviditelnit ve vztahu dražebník a navrhovatel dražby. ...
  • Zhodnocení možností využití marketingové podpory prodeje 

    Hladký, Radoslav
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivního využití marketingové podpory prodeje společnosti MI-Agency, s. r. o. , která poskytuje outsourcingové služby svým externím zadavatelům. Teoretická část je zaměřena na ...