Browsing by Subject "reklama"
Now showing items 21-40 of 209
-
Komunikační mix podniku
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být ... -
Komunikační mix podniku
Predmetom bakalárskej práce “Komunikačný mix podniku” je analýza súčasného stavu komunikačného mixu vybraného podniku a návrh nového. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť pojednáva o význame ... -
Komunikační mix podniku
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Kubíček Amis s.r.o. Analyzuje komunikační nástroje, které jsou současně využívány ke komunikaci a propagaci firmy. Přínosem této bakalářské práce by mělo být ... -
Komunikační mix podniku
Předmětem bakalářské práce Komunikační mix podniku je analýza komunikačního mixu daného podniku a následné doporučení nové, efektivnější podoby. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou popsaná všechna ... -
Komunikační mix podniku
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající ... -
Komunikační mix společnosti
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském ... -
Komunikační mix společnosti
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou ... -
Komunikační mix společnosti
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. ... -
Komunikační mix společnosti
Predmetem bakalarske prace je analyza soucasneho stavu komunikacniho mixu spolecnosti FITPOWER s.r.o., ktera se zabyva prodejem potravinovych doplnku a fitness potreb. Prace je rozdelena na tri casti. Prvni teoreticka cast ... -
Komunikační mix společnosti CDC Data s.r.o.
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem, který je sestaven pro firmu CDC Data s.r.o. Tato firma provozuje servis a prodej výpočetní techniky a služby s nimi spojené. Práce analyzuje komunikační mix firmy, firmu ... -
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto ... -
Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce ... -
Komunikační mix stavební firmy
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná ... -
Komunikační mix taneční školy
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix taneční školy. Zabývá se komunikačními nástroji, které podnik využívá a jejich vylepšením. Obsahem je i vytvoření nových moderních a netradičních komunikačních nástrojů. ... -
Komunikační mix vybraného produktu
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou ... -
Komunikační mix začínající firmy
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a ... -
Komunikační strategie
Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ... -
Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o.
Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ... -
Komunikační strategie pro firmu Ježek
Předmětem diplomové práce „Komunikační mix konkrétního podniku“ je analýza současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh nového. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část ... -
Konkurenceschopnost firmy ve výberovém řízení na komunikační agenturu pro Alpha System
Marketingová společnost Propeople s.r.o. byla oslovena výrobcem střešní krytiny Alpha System pro podání nabídky do výběrového řízení na novou komunikační agenturu. Nabídka Propeople s.r.o. vychází především z nalezení ...