Now showing items 1-19 of 19

  • Automatizace v divadelní jevištní technologii 

    Bartovičová, Slavomíra
    Táto práce se zaobírá vizualizací divadelního jeviště. Popisuje jevištní techniku, jednotlivé komponenty a jich činnost a způsob jejího řízení a pohybu. Přibližuje pojem modelování a simulace, protože vizualizační software ...
  • Dálkové ovládání počítače pomocí mobilního telefonu 

    Kolařík, Jan
    Výsledkem mé práce je aplikace, která umožňuje ovládání videí a hudby pomocí mobilního telefonu, který má operační systém Andriod 2.1. Aplikace je rozdělena na serverovou část, která běží na PC a klientskou, která běží na ...
  • Detekce pohyblivého objektu ve videu 

    Buchtela, Radim
    Práce se věnuje oblasti detekce pohyblivých objektů ve video sekvenci. V práci jsou detailně popsány detekční metody založené na principu odečítání pozadí (Background subtraction). Jsou zde představeny strategie modelování ...
  • Detekce pohybujících se objektů ve video sekvenci 

    Havelka, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou rozpoznávání a detekce objektů a osob ve video sekvenci i ve statickém obraze. Navržená aplikace využívá kombinaci detekce pohybu pomocí background modelu, rozpoznání osob pomocí histogramů ...
  • Generátor informačního systému 

    Dajč, Jiří
    Role generátorů zdrojového kódu se stává stále významnější. Ať jde o generování tříd na základě objektového modelu v jazyce UML nebo o vizuální tvorbu uživatelských rozhraní. Tato práce se zabývá generováním zdrojového ...
  • iPhone jako univerzální vstupní zařízení PC 

    Mataj, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace, která umožní využívat mobilní zařízení iPhone jako bezdrátové univerzální vstupní zařízení počítače. Pomocí této aplikace tak můžeme simulovat klávesnici, numerickou ...
  • Navigace pro iOS 

    Sladeček, Martin
    Cílem práce je návrh a implementace softwaru mobilní navigace pro platformu iOS, respektive aplikace pro zařízení iPhone a iPad. Jednoduchá navigace umožňuje uživateli zjistit aktuální polohu, zobrazit mapu ve 2D i 3D módu ...
  • Ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně 

    Pavlín, Václav
    Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci sytému pro ovládání počítače pohybem laserového ukazovátka po projekčním plátně. Pomocí laserového ukazovátka je možné nahradit ovládání počítače myší. Systém umožňuje ...
  • Popis a detekce textur v obraze 

    Zachar, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami klasifikace textur a implementuje jednoduchý klasifikátor textur, umožňující generování dynamické banky filtrů dle aktuální sady textur. Pro získání příznaků jsou zvoleny Gáborovy ...
  • Prezentační systém galerie 

    Travěnec, Jiří
    Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě uživatelského rozhraní dotykové aplikace pro návštěvnické centrum. Zaměřuje se na vytvoření celistvého uživatelského rozhraní aplikace, které bude intuitivní, a navigace, která bude ...
  • Rozpoznání lidské tváře 

    Burián, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rozpoznávání lidské tváře v obraze. Popisuje principy detekce tváře, metody pro rozpoznávání a existující datové sady tváří. Zaměřuje se na rozbor, srovnání a testování algoritmů ...
  • Řídicí systém divadelní scény s grafickým rozhraním 

    Ševcovic, Jiří
    Tato diplomová práce se zabývá vytvořením řídicího systému divadelní scény. Systém je postaven na technologii  průmyslových  počítačů  a  dokáţe  manipulovat  s divadelními  zařízeními, například propadlem. Asynchronní ...
  • Řídicí systém divadelní scény s grafickým rozhraním 

    Melo, Damián
    Tématem této bakalářské práce je řízení technologie scény divadel. V práci jsou rozebrány metody a algoritmy řízení elektrických motorů a pohonů, specifické požadavky na divadelní techniku a postupy pro simulaci. V rámci ...
  • Systém archivace dokumentů 

    Grochol, David
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření systému pro převod papírových archívů do digitální podoby, vytváření nových archívů a správa těchto archívů. Aplikace umožňuje získávání obrazových dat pomocí externího zařízení a ...
  • Systém pro správu volnočasových a vzdělávacích programů 

    Tříska, Miroslav
    Cílem této diplomové práce je navrhnout dynamické uživatelské rozhraní pro nástroj zabývající se správou volnočasových a vzdělávacích aktivit jako webovou aplikaci s důrazem na frekventované úkony tvorby denních programů. ...
  • Uživatelské rozhraní pro divadelní řídicí systém 

    Kobza, Lukáš
    Tématem této bakalářské práce je technické vybavení divadelní scény. Je zde nabídnut přehled o jevištní technice a jejím řízení a také přehled o uživatelských rozhraních. Konkrétním cílem pak bylo vytvořit nové uživatelské ...
  • Vizualizace a uživatelské rozhraní pro řídicí systém divadelního jeviště 

    Kobza, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou modelování a 3D vizualizace. Rovněž obsahuje přehled technického zařízení divadelního jeviště a jeho řízení, s důrazem na interakci s obsluhou a uživatelské rozhraní. Hlavním předmětem ...
  • Vozidlo ze stavebnice MERKUR ovládané pomocí Apple iPhone 

    Novák, Pavel
    Cílem bakalářské práce je sestavení vozidla z Merkuru ovládáného pomocí Apple iPhone. Ovládání vozítka je realizováno přes PC, který přijímá signály od iPhonu. Řízení je zajištěno MEMS akcelerometrem, který je součástí ...
  • Webová aplikace pro základní školy 

    Piják, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením informačního systému pro základní školy, který bude poskytovat zázemí pro komunikaci studenta se školou. Informační systém byl vytvořen v PHP frameworku Nette, který je postaven ...