Now showing items 1-20 of 214

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení 

    Cajzlová, Nikol
    Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků ...
  • Behaviorální aspekty ekonomických vztahů, organizací a marketingu v rámci Ruské federace 

    Romášek, Štěpán
    Tato diplomová práce pojednává o politických, ekonomických a především sociálně-kulturních aspektech, které mají vliv na mezinárodní obchod, organizace a marketing týkající se Ruské federace, jež jsou dány do kontextu ...
  • Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu 

    Navrátilová, Ludmila
    Dizertační práce se zaměřuje na oblast kreativní internetové reklamy v kontextu znalosti hodnotových orientací českých spotřebitelů. Interakcí aspektů kreativních kampaní a národní kultury cílové země mohou podniky dosáhnout ...
  • Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu staveb 

    Jedličková, Lucie
    Disertační práce s názvem Efektivnost marketingových činností v přípravné fázi životního cyklu stavby se zabývá možností zefektivnění marketingových činností v rámci přípravy stavby. Hlavním cílem práce je na základě analýzy ...
  • Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice 

    Milichovský, František
    Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na ...
  • Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku 

    Čadová, Kateřina
    V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. ...
  • Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně 

    Křenek, Lukáš
    Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. ...
  • Komunikační strategie 

    Šumíčková, Tereza
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu Vzduchoservis s.r.o. Je to ucelený soubor informací o komunikační strategii a jejích metodách. Práce popisuje postup analýzy firmy, jeho vyhodnocení a návrh ...
  • Komunikační strategie 

    Grandič, Tomáš
    Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ...
  • Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o. 

    Grandič, Tomáš
    Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. ...
  • Komunikační strategie firmy TVT EURO-okna s.r.o. 

    Havlíková, Ladislava
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro firmu TVT EURO-okna s.r.o. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro tuto firmu.
  • Komunikační strategie Galerie Vaňkovka Brno 

    Junek, David
    Předmětem diplomové práce je vypracování návrhu komunikační strategie pro společ-nost Galerie Vaňkovka Brno. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou aplikovány v analytické části ...
  • Komunikační strategie pro firmu 

    Kavan, Jiří
    Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie firmy“ je analýza současného stavu společnosti Nářadí Veselý Brno, spol. s r. o., zabývající se prodejem elektronického ručního nářadí, autorizovaným servisem, půjčovnou ...
  • Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko 

    Vomela, Radim
    Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část ...
  • Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz 

    Měřička, Radim
    Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci ...
  • Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o 

    Masaříková, Lucie
    Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
  • Komunikační strategie pro firmu Ježek 

    Urban, Jan
    Předmětem diplomové práce „Komunikační mix konkrétního podniku“ je analýza současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh nového. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část ...
  • Komunikační strategie pro konkrétní firmu 

    Mlčková, Helena
    Diplomová práce, na základě teoretických poznatků z oblasti marketingu a marketingové komunikace, analýzy vnitřního i vnějšího okolí firmy a jejích zákazníků, definuje současný stav společnosti a navrhuje možnou komunikační ...
  • Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o. 

    Koplíková, Martina
    Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní ...
  • Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o. 

    Mikulcová, Jana
    Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto ...